امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آسیب شناسی خانواده امروزی در رادیو تهران

مشاهده ۱۵۳
۱۴۰۰/۰۶/۲۰- ۱۱:۰۹

نهاد خانواده و آسیب های احتمالی، سوژه ای است که شبکه رادیویی تهران امروز 20 شهریور برای برنامه «گفتاورد» درنظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «گفتاورد» عنوان برنامه ای گفت و گومحور از رادیو تهران است که با حضور کارشناسان، به بحث و گفت و گو درباره موضوع های روز می‌ پردازد. برنامه امروز 20 شهریور درباره موضوع نهاد خانواده و آسیب های احتمالی است.

پرکارکردترین، اثرگذارترین و اصیل ترین نهاد در جامعه ما، نهاد خانواده است و همه شهروندان ایرانی برای رفع و رجوع نیازهای متفاوت زیستی، عاطفی، روانی، ارتباطی و غیره به نهاد خانواده مراجعه می‌ کنند و پناه می‌ برند، اما همین نهاد بسیار مهم و تعیین کننده در جامعه ما، البته در معرض آسیب هایی هم قرار گرفته و صیانت از نهاد خانواده، شاید مهم ترین وظیفه اجتماعی ایرانیان باشد.

از این رو در برنامه «گفتاورد» امیر دبیری مهر، کارشناس مجری برنامه میزبان اصغر مهاجری، جامعه شناس می‌شود تا درباره نهاد خانواده و آسیب های احتمالی که آن را تهدید می‌ کند، صحبت کند.

برنامه «گفتاورد» به تهیه کنندگی ساناز باقری و سردبیری و اجراکارشناسی امیر دبیری مهر، در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می‌شود که روزهای زوج ساعت 12 پخش و روزهای فرد همین ساعت تکرار می‌شود.

امتیاز شما