امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

با رویکردی جدید «با هم بازی» می‌کنیم

مشاهده ۲۰۸
۱۴۰۰/۰۹/۰۹- ۰۷:۳۶

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «با هم بازی» آماده نمایش از تلویزیون شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «با هم بازی» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور و کارگردانی مهدی نصیری به پایان رسید.
پس از اقبال مخاطبان از فصل‌های اول و دوم و تبدیل این مجموعه به یکی «پر تکرار‌ترین» و «پرمخاطب‌ترین» برنامه‌ های شبکه پویا، فصل سوم آن با پایان تولید، به زودی به آنتن تلویزیون برمی‌گردد.
این مجموعه محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه هنری رسانه‌ای دیما به کارگردانی مهدی نصیری و تهیه کنندگی مهدیه سادات محور است که پس از اتمام تولید فصل سوم قرار است در جدول پخش شبکه پویا قرار گیرد.
مجموعه «با هم بازی» لحظات شاد خانواده‌هایی را به نمایش می‌گذارد که در کنار هم، بازی‌های مختلف و متنوعی را با وسایل ساده داخل خانه، انجام می‌دهند.
رویکرد این مجموعه توجه به حس شادی و نشاط داخل خانه و توجه به کودکان است و شعار آن «برای بچه‌ها؛ بازی یعنی زندگی» تعریف شده است.
فصل سوم این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت بزودی از شبکه پویا پخش می‌شود. تاکنون حدود ۶۰ قسمت از این مجموعه تولید و پخش شده است.
تهیه کننده «با هم بازی» مهدیه سادات محور، کارگردان مهدی نصیری، مدیر تولید و برنامه ریز طیبه مینائی پور، تدوینگر فائزه سادات قافله باشی و مدیر تصویربرداری آن یحیی رضایی است.
تصویربرداران آن نیز هادی داودی و عرفان خدابنده‌لو هستند.

امتیاز شما