امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر فرهنگ سازی در مصرف بهینه انرژی محور نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام و مدیر عامل شرکت گاز استان

مشاهده ۳۲۳
۱۴۰۰/۰۹/۲۴- ۰۹:۰۰

در نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام و مدیرعامل شرکت گاز استان بر نقش بی بدیل رسانه استانی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مطلوب در زمینه مصرف گاز در استان تاکید شد‌.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ،بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در این نشست با قدردانی از زحمات ارزنده دست اندرکاران  شرکت گاز استان در خدمت به مردم و پوشش کامل گازرسانی در مناطق شهری و روستایی گفت:شرکت گاز استان،با نیروهای خدوم ،کاردان و تلاشگر خدمات بزرگی در گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی داشته است .

بازوند به سختی کار در مناطق روستایی و کوهستانی اشاره کرد و افزود: پوشش کامل گازرسانی در مناطق شهری و پوشش ۹۶ درصدی در مناطق روستایی خدمت بزرگی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم است.

وی به نقش صدا و سیمای مرکز ایلام در فرهنگ سازی و استفاده بهینه در مصرف انرژی اشاره کرد و افزود: رسانه استانی مرکز ایلام با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع، همواره در صدد ترغیب مردم برای  استفاده درست و بهینه از منابع سوختی است تا  این منابع خدادادی و سرمایه انرژی برای استفاده نسل های آینده باقی بماند.

بازوند گفت: در این زمینه  صدا و سیمای مرکز ایلام در سال های اخیر  به ساخت و تولید برنامه‌های متعدد رادیویی ، تلویزیونی، گفتار مجری، گزارش های خبری و برنامه‌های تولید شده در فضای مجازی  اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هم در این نشست با تشریح خدمات این شرکت به مردم استان گفت: همه نقاط شهری در استان و  بیش از ۹۶ درصد از مناطق  روستایی تحت پوشش گازرسانی قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال همه خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .

شمس الهی با  قدردانی از صدا و سیمای مرکز ایلام به  انعکاس مطلوب و اطلاع‌رسانی مناسب چگونگی مصرف درست  گاز در استان اشاره کرد و گفت :تلاش برنامه سازان و خبرنگاران صداوسیمای مرکز ایلام در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، مصرف بهینه و استاندارد سوخت در استان را به همراه داشته است‌‌.

امتیاز شما