امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

حمایت رسانه استانی از گسترش و توسعه ورزش استان اردبیل

مشاهده ۴۷۲
۱۴۰۰/۰۹/۲۷- ۱۱:۱۹

اعضای هیات انجمن‌های ورزشی استان با دکتر ملااحمدی، مدیران تولید و تهیه کنندگان ورزشی صدا و سیمای اردبیل دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در این دیدار ضمن تبریک موفقیت های اخیر ورزشکاران و بخصوص مسئولان و ورزشکاران هیات انجمن‌های ورزشی گفت: هیات انجمن‌های ورزشی از جمله هیات های منسجم و دارای پتانسیل در زمینه ورزش است و انتظار ما هم توسعه و شناساندن هرچه بیشتر ورزش به مردم شریف استان به ویژه جوانان آینده ساز استان است.
ملااحمدی اظهار داشت: صدا و سیمای اردبیل جهت گسترش و رشد و توسعه روز افزون ورزش در حد توان از هیات های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حمایت کرده و می‌کند.
وی توجه به ورزش و مسائل حوزه جوانان را از اولویت های رسانه دانست و افزود: رسانه استانی آماده همکاری و شناسایی نخبگان ورزشی استان با تولید و پخش برنامه‌های ورزشی جهت فرهنگ سازی ورزش بین جوانان و جامعه دانست.
ملااحمدی افزود: مجموعه رسانه استانی برای توسعه ورزش و تحقق اهداف این حوزه همکاری مطلوبی با اداره کل ورزش و جوانان علی الخصوص هیات های ورزشی استان داشته و در این خصوص تمهیدات و اقدامات چشمگیری را نیز انجام داده است.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان نیز گفت: دکتر ملااحمدی از جمله مدیرانی هستند که در حوزه ورزش علاوه بر نقش مدیریتی و فعالیت های حرفه ای خود در امر ورزش، نقش به سزایی در امر تشویق جوانان به ورزش و ورزشکاران داشته است.
دکتر پهناور در ادامه خواستار حمایت بیش از پیش رسانه ملی به خصوص صدا و سیمای مرکز اردبیل از ورزش شد و ابراز امیدواری کرد: با انعکاس مطلوب اهمیت فضای ورزش همگانی و قهرمانی در کشور و مطرح کردن جایگاه ارزشمند پیشکسوتان ورزشی خط فکری جامعه در سمت و سوی ارزش گذاری ورزش قرار گرفته و آن را در سبد هزینه کرد خانوار قرار دهند و از برنامه‌ها و جزو لا ینفک امور روزانه جامعه ایرانی شود.
وی از صداو سیمای مرکز اردبیل برای پوشش برنامه‌های ورزشی و اختصاص زمان برای برنامه‌های ورزشی تشکر کرد و خواستار توسعه بیشتر این فضا در برنامه‌های مرکز شد و آن را نوعی سرمایه‌گذاری در مسیر سلامت جامعه دانست.
در پایان جلسه هیئت انجمن‌های ورزشی اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از زحمات و حمایت های بی دریغ مدیرکل صدا و سیمای اردبیل قدردانی کردند. به این منظور و برای تقویت تعاملات با رسانه استانی و رشد و توسعه روز افزون ورزشی استان تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین رسید.

امتیاز شما