امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تغییر سبک زندگی با نگاه به گسترش فعالیت های قرآن در جامعه

مشاهده ۴۶۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۶- ۱۶:۲۲

اعضای اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل درخصوص چگونگی ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی با علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای اردبیل دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای اردبیل در این دیدار با تاکید بر اینکه در برنامه‌های قرآنی باید سعی شود از قاریان و اساتید طراز اول استفاده شود، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها می تواند نگاه‌ها را نسبت به سبک زندگی قرآنی تغییر دهد.

ملااحمدی با اشاره به این موضوع که استقبال بانوان از محافل و مجالس قرآنی فراگیر است، افزود: این موضوع که بانوان ما به فعالیت ها و مجلس قرآنی اهتمام دارند، خوب است چرا که تربیت نسل آینده و حال حاضر توسط همین بانوان و مادران رقم می خورد و مانوس بودن با قرآن می تواند به تربیت نسل قرآنی و ترویج سبک زندگی قرآنی در بین خانواده‌ها کمک کند.

او با تاکید بر این موضوع که نباید بگذاریم دو امانتی که از طرف رسول اکرم برای ما به امانت گذاشته شده را مهجور بکنیم، اضافه کرد: این مرکز برای ترویج فرهنگ قرآنی و دینی  و ساخت مستندهای قرآنی در جامعه هدف به ویژه دو روستای اندبیل و سوها که به عنوان مرکز قرآنی روستایی در کشور شناخته شده اند، تلاش می‌کند.

حورزاده، مدیرعامل موسسات قرآنی استان اردبیل نیز با قدردانی از حمایت های صدا و سیمای اردبیل در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه و اینکه بهترین ابزار برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی رسانه می‌باشد، گفت: نگاه‌ها به مسائل فرهنگی و اجتماعی و به ویژه قرآنی در صدا و سیما تغییر کرده است و ما امروز شاهد گسترش این فرهنگ در بین جامعه و برنامه‌های رسانه ملی هستیم.

امتیاز شما