امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی دفتر خبری ویژه پارس آباد

مشاهده ۵۳۹
۱۴۰۱/۰۲/۲۰- ۱۰:۲۶

در نشست مدیرکل صداوسیمای اردبیل با فرماندار پارس آباد بر راه اندازی دفتر خبری این شهرستان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر ملا احمدی، مدیرکل صداوسیمای اردبیل با اشاره به تقویت خبرنگاران و پوشش زنده اینترنتی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان‌های استان، از تولید برنامه‌های مردم محور و پیگیری مشکلات شهرستان‌ها، بخش ها و روستاهای استان خبر داد و گفت: تولیدات خبرنگاران شهرستان‌ها علاوه بر پخش از خبر مرکز و خبرهای سراسری در برنامه‌های صبحگاهی و شامگاهی سیمای مرکز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که این کار در سال های اخیر انجام شده است.

همچنین مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل و فرماندار پارس آباد از فرستنده رادیویی مغان در شهرک شهیدغفاری پارس آباد بازید کردند. در این بازدید دکترملا احمدی، مدیرکل صداوسیمای اردبیل با بیان اینکه در سال جاری ساختمان فرستنده با اعتبارات توازن ملی و منطقه‌ای بهسازی می‌شود، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر پخش اذان، برنامه‌های رادیویی نیز در این ایستگاه پخش خواهد شد.

جهان بین فرماندار پارس آباد در این نشست با اشاره به قابلیت های کشاورزی و گردشگری دشت مغان از پوشش اخبار این شهرستان در بخش های مختلف خبری سیما و صدای اردبیل قدردانی کرد و از آمادگی خود برای واگذاری مکان مناسبی در نزدیکی فرمانداری پارس آباد جهت ایجاد و راه اندازی دفتر خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

فرماندار پارس آباد از مشارکت فرمانداری و تخصیص اعتبار برای بازسازی ساختمان فرستنده رادیویی مغان که بیش از 40 سال از عمر آن می‌گذرد خبر داد.

امتیاز شما