امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از رسانه استانی ایلام به منظور پوشش مناسبت های ملی و مذهبی

مشاهده ۵۹۳
۱۴۰۱/۰۱/۱۰- ۰۹:۰۸

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ ایلام در دیدار با مدیرکل صداوسیمای این استان، از پوشش مناسبت های ملی و مذهبی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ این رسانه استانی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر بازوند، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در این دیدار با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن گام دوم انقلاب تولید برنامه‌های فاخر برای کمک به شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در دستور کار برنامه سازان حوزه‌های مختلف قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اجرای مناسبت های ملی و مذهبی در استان عنوان کرد: برگزاری مراسم و جشن‌های ملی و مذهبی با محور مردم به بهترین نحو ممکن در سطح استان با همکاری و مدیریت شورای هماهنگی استان صورت می‌گیرد که این مهم جای تشکر دارد.

دکتر بازوند به برنامه‌های ماه مبارک رمضان و پخش زنده مراسم جمع خوانی قرآن کریم اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان جمع خوانی قرآن کریم با حضور روزه داران عزیز در مصلی شهر ایلام برگزار می‌شود که برای اجرای بهتر این فریضه مبارک، نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

حجت الاسلام چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این نشست با اشاره به نامگذاری ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی‌ گفت: یکی از مناسبت های بسیار مهم انقلاب اسلامی یوم الله ۱۲ فروردین است که نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ به عنوان اولین حاکمیت دینی در جهان با مشارکت بالای مردم به تثبیت رسید. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این روز بزرگ برنامه‌هایی برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب برنامه ریزی کرده و در این خصوص نیازمند همکاری و همراهی صدا و سیمای مرکز ایلام برای انعکاس وسیع این مراسم ها هستیم.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز ایلام نقش بسیار مهم و کلیدی در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری  اسلامی دارد و خدمات دکتر بازوند مدیرکل مرکز و همکاران وی به منظور اهتمام ستودنی و بی شائبه و تحسین برانگیز در پوشش مناسبت های ملی و مذهبی و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ شایسته قدردانی است.

امتیاز شما