امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

معاون جدید منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما منصوب شد

مشاهده ۱۱۸۶
۱۴۰۱/۰۱/۱۰- ۲۳:۵۰

معاون جدید منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با حکم پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، مجتبی رضایی بعنوان معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان منصوب شد.
رئیس رسانه ملی در حکم یاد شده خطاب به رضایی تصریح نموده است:
"توجه ویژه به سرمایه ارزشمند انسانی سازمان و ارتقاء آن، به روز رسانی و رشدبخشی به سطح توانمندی‌های حرفه ای و تقویت ظرفیت‌های خلاقانه و نوآورانه همکاران، ارتقاء معیشت و رفاه کارکنان زحمتکش و بازنشستگان عزیز رسانه ملی با رعایت اصول عدالت و کرامت انسانی، طراحی و اجرای نظام‌های شایسته گزینی و شایسته پروری در تمام سطوح سازمانی، طراحی و اجرای نظام نوین ارتقای شغلی، اهتمام ویژه به ارتقای بهره وری در سطوح مختلف سازمانی، مولد سازی دارایی‌ها، افزایش سهم درآمدهای پایدار و ایجاد تنوع در شیوه‌های تامین منابع مالی، مدیریت هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع با حفظ و ارتقای کیفی فعالیت‌ها، رعایت صلاح و صرفه در مصارف و هزینه‌ها، حذف تدریجی فعالیت‌های موازی، باز طراحی کیفی در حوزه بازرگانی و تلاش جهت فرهنگ سازی صحیح در تبلیغات بازرگانی، محور قرار دادن شفافیت، کارایی و اثربخشی در حوزه مالی، بهبود محاسبات فنی و مالی صندوق بازنشستگی با هدف خودکفایی، مولد سازی و ارتقاء پایداری آن، و اجرای دقیق و شفاف قوانین و مقررات مالی، اداری و محاسباتی در سازمان از مهمترین ماموریت‌های جنابعالی است. "
جبلی همچنین در این حکم، از خدمات و تلاش‌های صادقانه احمد شهریاری معاون پیشین منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان قدردانی کرد.
گفتنی است؛ مدیریت صندوق بازنشستگی صدا و سیما، ریاست مجامع شرکت‌های وابسته به صدا و سیما، عضویت در هیات مدیره شرکت سروش رسانه، عضویت در شورای سیاستگذاری روزنامه گسترش صنعت، مدیرکلی حوزه ریاست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت برنامه ریزی و توسعه اقتصادی استانداری سمنان و... در کارنامه رضایی دیده می‌شود.

امتیاز شما