امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت روز جهانی قدس در رادیو ایلام

مشاهده ۴۴۳
۱۴۰۱/۰۲/۰۷- ۱۱:۱۶

صداوسیمای ایلام حماسه حضور مردم روزه دار استان را در روز جهانی قدس در شبکه‌های ملی به صورت زنده منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز ایلام با پخش زنده راهپیمایی در طول مسیر از چهار راه رسالت تا مصلای بزرگ شهر ایلام و همچنین اجرای ویژه برنامه‌های مربوط به آزادسازی قدس شریف در استودیو شامل ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، گزارش های تلویزیونی، حضور کارشناسان مختلف، مصاحبه با مردم، پخش سرودهای ملی و حماسی و پخش تیزر ،حضور پر شور مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس را به تصویر می‌کشد.

 به همین مناسبت ویژه برنامه ایی در این روز پخش می‌شود. این ویژه برنامه با آیتم هایی همچون دعوت از کارشناسان، پخش سرود، گزارش مردمی، حمایت مردم ولایتمدار استان از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی را منعکس خواهد کرد.

خبرنگاران معاونت خبر مرکز هم با حضور در مسیر راهپیمایی، مصاحبه با شرکت کنندگان و تهیه گزارش ها ی خبری و تولیدی، ارتباط زنده با شبکه خبر، ارتباط با  خبرنگاران آزاد در شهرستان‌ها، اخبار راهپیمایی با شکوه مردم استان را به سمع و نظر مخاطبان خواهند رساند.

انعکاس حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی، بارگذاری کلام رهبری، تهیه پوستر، پادکست، موشن گرافی و عکس نوشته از فعالیت های معاونت مجازی مرکز در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

همچنین معاونت فنی هم علاوه بر پخش و انتقال صدا و تصویر در مرکز با اقدامات فنی و استقرار واحد سیار SNG و لینک در مسیرهای راهپیمایی و جایگاه برگزاری مراسم در مصلای شهر ایلام شور و عظمت حضور مردم ولایت مدار استان را از طریق گیرنده‌های فنی منعکس می‌کنند.

 

 

امتیاز شما