امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عوامل برنامه «در پناه عشق» :
عوامل برنامه «در پناه عشق» :

خواستیم بگوییم همه مسئول هستیم

مشاهده ۲۷۴
۱۴۰۱/۰۲/۱۱- ۱۷:۳۵
تعداد بازدید:274

امروز 11 اردیبهشت 1401 عوامل برنامه «در پناه عشق» که در ماه مبارک رمضان، از شبکه دو سیما هر شب ساعت 22:30 به مدت 50 دقیقه روی آنتن رفت، در واحد امور ارتباط با مخاطبان(162) حضور یافتند و شنوای نظرات مردم درباره این برنامه بودند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عوامل برنامه «در پناه عشق» شامل احسان ارغوانی تهیه کننده و طراح ، مژده لواسانی مجری، سیدحسین متولیان کارگردان هنری و سیما رامین نیا سردبیر و نویسنده، بعد از حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان در نشست خبری حاضر شدند و  به  سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در ابتدای نشست خبری امروز احسان ارغوانی تهیه کننده و طراح برنامه «در پناه عشق» گفت: یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان پس از بررسی طرح در اتاق فکر ، طرح برنامه به تصویب شبکه دو سیما رسید. «در پناه عشق» یک برنامه اجتماعی- خانوادگی با مضمون حال خوب آدم ها و مشاغلی است که در رسانه ملی کمتر به آن پرداخته شده است.

 ارغوانی با اشاره به اینکه این برنامه بیشتر جوان پسند بوده و ما تلاش کردیم بیشتر دغدغه نسل جوان را بیان کنیم، ادامه داد: در ماه رمضان تمام مشاغلی که حال مردم را خوب کردند میهمان این برنامه بودند. رمز موفقیت ما این بود که به مشاغلی پرداختیم که برای اولین بار بدانها نگاه می‌شد. خواستیم بگوییم؛ افراد مهم نیست در چه جایگاه شغلی قرار دارند بلکه در هر شغلی که هستند باید مسئولانه رفتار و حال مردم را خوب کنند.

مژده لواسانی مجری «در پناه عشق» هم در این نشست خبری گفت: تمام دغدغه من این بود که اجرای من در این برنامه ویژه رمضانی، متفاوت باشد.

وی افزود: در این برنامه تلاش کردم در فضای آرام بخشی اجرا را پیش ببرم.فضای اجرا در این برنامه چالشی نبود.

سیدحسین متولیان کارگردان هنری «در پناه عشق» از تجربه ویژه اش در این برنامه گفت: ویژگی برنامه این بود که چهره گریز بودیم و سراغ چهره‌ها و افراد مشهور نرفتیم، چهره‌های مردم برای ما مهم بود و کسانی که در حوزه فعالیت اجتماعی، به فکر  دیگران هستند.

وی افزود: حضور امروز در  واحد امور ارتباط با مخاطبان رسانه ملی انرژی خوبی به ما داد.

متولیان با اشاره به اینکه ما در این برنامه با کلید واژه امید به خانه مردم رفتیم، خاطرنشان کرد: به مردم نشان دادیم که چیزهایی داریم که باید به آن افتخار کنیم. در خط سیر برنامه به سمتی رفتیم که در پخش بخشها کلید واژه امید، حال خوب کردن و لبخند رمضانی پررنگ باشد.

سیما رامین نیا نویسنده و سردبیر «در پناه عشق» هم در این نشست خبری به اولین تجربه حضورش در این برنامه و رسانه ملی اشاره کرد و گفت: در این 29 شب به مشاغلی پرداختیم که تاکنون به آن پرداخته نشده بود از رفتگر، مرغ فروش، مکانیک گرفته تا قصاب ...  و اینکه هر کسی در شغل خود می تواند مسئول باشد و برای مردم گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه در شناسایی و انتخاب میهمانان برنامه ما یک گروه خبرنگاری تشکیل دادیم، افزود: در این برنامه از خبرنگاران محلی در شهرهای مختلف استفاده کردیم .

او اضافه کرد: وجه تمایز این برنامه با سایر برنامه‌ها این بود که؛ آدم ها در مشاغل مختلف می توانند مسئول باشند و حال خوبی برای مردم بسازند.

در پایان این نشست خبری ابوالقاسم هوشمند، قائم مقام روابط عمومی رسانه ملی از عوامل ویژه برنامه رمضانی«در پناه عشق» شبکه دو سیما قدردانی کرد و گفت: «در پناه عشق» کار شایسته ای بود و به دل مخاطب نشست، ماهیت ذاتی کار، عبادی است و تماس های امروز مردم با امور ارتباط با مخاطبان نشانگر آن است که به دل مردم نشسته است و امیدوارم همواره آثارتان به دل مردم بنشیند.

امتیاز شما