امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

آرزوی ورزشکار پرتاب چکش برای حضور در المپیک

مشاهده ۳۱۲
۱۴۰۱/۰۹/۰۱- ۱۰:۵۵

مهدیس مینایی‌پور، برنده مدال برنز در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا میهمان شب نشینی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدیس مینایی‌ پور، برنده مدال برنز در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: من حدود سه سال می‌شود که فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه پرتاب چکش را شروع کردم. خوشبختانه از ابتدای کودکی خانواده‌ام همواره من را به ورود به یک رشته ورزشی تشویق می‌کردند و در این راه از من حمایت می‌کردند.

او افزود: من همیشه عادت داشتم در زندگی‌ام از شاخه‌ای به شاخه دیگر بپرم و به نوعی در انتخاب مسیر زندگی‌ خود سردرگم بودم چرا که نمی‌توانستم هدف مشخصی برای خود پیدا کنم. اما تنها چیزی که از همان ابتدا برایم جدی و مشخص بود و با هدف قهرمانی آسیا وارد آن شدم، پرتاب چکش بود که به آن علاقه بسیاری داشتم.
مینایی‌پور گفت: آخرین رکورد ثبت شده در ورزش پرتاب چکش در ایران پرتابی با مسافت ۵۷ متر است و من در مسابقات توانستم پرتاب ۵۴ متری داشته باشم. در حال حاضر هدف من شرکت در المپیک پاریس است که برای ورود به آن باید پرتاب ۷۲ متری داشته باشم.
وی افزود: در همین چند ماه اخیر، طی اتفاقات و موفقیت‌هایی که پیش آمد یاد گرفته‌ام که همه چیز ممکن است و با خواست خدا همیشه مسیر برای رسیدن به اهداف هموار می‌شود. لذا شرکت در المپیک هیچ‌گاه برای من بعید و نشدنی به نظر نمی‌رسد.
او در آخر گفت: ما تا کنون بانوی ایرانی که در رشته دومیدانی مدا‌ل‌ آورده باشد نداشته‌ایم. من دوست دارم کسی باشم که برای اولین بار به این هدف دست یابم و به این موفقیت بزرگ برسم.
گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

 

امتیاز شما