امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جشن پیروزی انقلاب اسلامی؛
جشن پیروزی انقلاب اسلامی؛

ایستگاه شبکه رادیویی تهران جنب در اصلی دانشگاه صنعتی شریف

مشاهده ۳۹۵
۱۴۰۱/۱۱/۱۸- ۰۹:۴۷
تعداد بازدید:395

گزارشگران شبکه رادیویی تهران با استقرار در مسیرهای اعلام شده در روز ۲۲ بهمن و تهیه و تولید ارسال گزارش‌های میدانی، لحظه به لحظه همراه شرکت کنندگان در راهپیمایی و در خدمت مخاطبان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شبکه رادیویی تهران» در روز 22 بهمن ماه با ویژه برنامه"یوم الله" حماسه راهپیمایی باشکوه ملت ایران را با استقرار واحد سیار خود در خیابان آزادی، جنب درب اصلی دانشگاه صنعتی شریف، در گفتگو با مردم و مسئولان منعکس می‌کند.

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دستاوردهای نظام اسلامی از دیگر رویکردهای این ویژه برنامه است که از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.در این برنامه علاوه بر تهیه گزارش های مردمی از سطح شهر و گپ وگفت با مردم حاضر در راهپیمایی، بخش های مختلفی از جمله اجرای سرود و برگزاری مسابقه در این ایستگاه انجام خواهد شد.

محمد پاکزادیان تهیه کننده، مجتبی حیدری، علی نساج یگانه و فاطمه نصرآبادی گوینده، مهدی اسماعیلی، محمدرضا میرحسینی و علیرضا محمدی گزارشگر از عواملی هستند که در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنندگان در راهپیمایی را همراهی می‌کنند.

 

امتیاز شما