امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«پرایان به پیش» شبکه تهران رفت

مشاهده ۱۶۲
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۱۲:۵۴

فیلم سینمایی «پرایان به پیش» با گویندگی ۳۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی محصول هند در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تهران پخش شود.
مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی و صدابرداری آن به عهده سهیل عابدی است. ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، محمد بهاریان، جواد پزشکیان، محمد تنهایی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، زویا خلیل آذر، مهرالملوک رفیعی طاری، شیرین روستایی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، فاطمه صبا، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، کورش فهیمی، شروین قطعه ای، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، ملیکا ملک نیا، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، علیرضا ناصحی، عباس نباتی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی، رزیتا یاراحمدی و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این فیلم درباره پرایان، دکتری جوان است که نویسنده نیز هست؛ او آرزو دارد فیلمنامه‌اش ساخته شود اما روزی که با یک کارگردان مشهور قرار ملاقات دارد؛ کارهای زیادی برای انجام‌دادن پیش می‌آید. کارهایی که همه، در مسیر کمک به دیگران و خیرخواهانه است. پرایان قرار ملاقات را از دست می‌دهد اما نتیجه کارهای خوبش به او بر می‌گردد و با چاپ مقاله‌ای که یک زن در مورد او نوشته، کارگردان دوباره با او قرار ملاقات می‌گذارد.
«پرایان به پیش» اثری درام کمدی در مورد یک روز شلوغ کاری فردی خیرخواه است که البته برای او، روزی است مثل همه روزها. این مرد خَیِر که شخصیت اصلی اثر است برای دیگران می‌دود و خودش و زندگی شخصی‌اش را فراموش می‌کند. فیلم نگاهی معنوی نیز دارد و در انتها نشان می‌دهد که نتیجه اعمال خیر، به او بر می‌گردد.
واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما