امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

سوالات خود را «از من بپرس»

مشاهده ۷۵۰
۱۳۹۸/۰۴/۰۱- ۱۰:۵۹

برنامه «از من بپرس» به تهیه‎کنندگی مجید هاشمی فرا به زودی از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، مجید هاشمی فرا تهیه‎کننده برنامه «از من بپرس» گفت: این برنامه با اجرای محمدرضا یزدان‎پرست و به کارگردانی و سردبیری مجتبی احمدی با محور مشاوره برای گروه‌های سنی مختلف در حوزه خانواده، آسیب‎های اجتماعی و مسائل حقوقی و... از شبکه هفت سیما پخش می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه تلویزیونی که این روزها مراحل پیش تولید خود را پشت سر گذاشته درنظر دارد در چند بخش با بررسی اخبار و تحلیل‎های مسائل مرتبط با خانواده، گفت‎وگو با کارشناس، گزارش‎های خبری و شهری و... به مخاطبانش اطلاعاتی مرتبط با زندگی بهتر را در قالب یک بسته رسانه‎ای بدهد.

مجید هاشمی فرا در ادامه بیان داشت: عوامل اصلی این برنامه انتخاب شدند و با تشکیل اتاق فکر برنامه در نظر داریم در هفته ابتدایی موضوع خانواده و فرزندان را از زوایای مختلف از جمله خانواده و تعطیلات کودکان، خانواده، کودکان در فضای مجازی و مسائل حقوقی مرتبط با خانواده بپردازیم.

قرار است «از من بپرس» با بررسی سوالات و دغدغه‌های خانواده ایرانی در حوزه‌های مختلف از مسائل حقوقی گرفته تا معضلات مرتبط با روابط خانوادگی، آسیب‎های اجتماعی (موضوعاتی چون مواد مخدر، فضای مجازی، روابط نامانوس در جامعه و... )، بدون تعارف و رودربایستی نگاهی جزئی و دقیق به مسائل فوق داشته باشد.
برنامه «از من بپرس» روزهای سه‎شنبه تا پنجشنبه، ساعت 17 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن می‎رود.
به گفته تهیه‎کننده این برنامه تلویزیونی، هم اکنون گروه در حال طراحی تیتراژ، آیتم‎ها، محتوا و طراحی بخش‎های مختلف برنامه هستند.
برنامه «از من بپرس» در گروه آموزش‎های عمومی‌ شبکه آموزش تولید می‌شود.

امتیاز شما