امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش بانک‎ها در شکل‎گیری مشکلات اقتصادی چیست؟

مشاهده ۱۶۴
۱۳۹۸/۰۴/۲۹- ۰۹:۱۸

گفت‎وگوی اقتصادی بیست‎ونهم تیر، موضوع آسیب‎شناسی عملکرد بانک‎ها در اقتصاد ایران و محور مشکلات اقتصادی و نقش بانک‎ها در شکل‎گیری آن‎ها را بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گفت‎وگوی اقتصادی یکی از مهم‎ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های شبکه رادیویی گفت‎وگو است که با محور طرح مباحث اقتصادی روز ایران و جهان، همچنین تحلیل و بررسی موضوعات مختلف اقتصادی با حضور کارشناسان به سمع مخاطبان می‎رسد.

این برنامه که تلاش می‌کند تا به تحلیل و موشکافی جدیدترین موضوعات حوزه اقتصاد کشور بپردازد، بیست‎ونهم تیر موضوع آسیب‎شناسی عملکرد بانک‎ها در اقتصاد ایران و محور مشکلات اقتصادی و نقش بانک‎ها در شکل‎گیری آن‎ها را بررسی می‌کند.

محمد ماهی دشتی (کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه علامه طباطبائی)، خانم شادی بزرگی (کارشناس تحلیلی رفتاری بانک) و افشین کلاهی (عضو کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران) از میهمانان حضوری و تلفنی این برنامه هستند.

گفت‎وگوی اقتصادی شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‎وگو می‌شود.

علاقه‎مندان می‌توانند با شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‎وگو در ارتباط باشند.

امتیاز شما