امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
شجاعان در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو:
شجاعان در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو:

نرم‌افزار «انتخاب ایران» اسفندماه رونمایی می‌شود

مشاهده ۱۵۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۲:۱۸
تعداد بازدید:151

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از فعالیت نرم‌افزار انتخاب ایران برای یافتن شعب انتخاباتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر شجاعان در مصاحبه با برنامه رویداد درباره نرم‌افزار شعبه یاب که برای ۱۱ اسفند طراحی شده است، گفت: برای ارائه بهتر خدمات به رأی دهندگان یک سامانه یا اپلیکیشن راه اندازی کردیم تا مردم بتوانند داوطلبان را بهتر در حوزه‌های انتخابیه بشناسندو هم امکان مشاهده محل شعب را در اختیار داشته باشند.

وی افزود: این کاری است که در ستاد انتخابات کشور و سامانه انتخاب ایران رونمایی می‌شود و محل شعب را می‌توان روی این نقشه ملاحظه کرد.

شجاعان اضافه کرد: تمامی نقاط شعب را در مسیریاب‌های داخلی در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا به‌راحتی محل‌ها را پیدا کرده و در نزدیک‌ترین محل رأی خود را ارائه دهند.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور به رادیو گفت‌وگو گفت: در این نسخه سعی داریم شرایط بررسی شلوغی شعب را هم برای مردم فراهم کنیم؛ ولی مسیریاب‌ها این امکان را ندارند؛ ولی در مسیر ایران وضعیت شعب با رنگ مشخص خواهد شد تا مردم به شعب خلوت‌تر مراجعه داشته باشند.

شجاعان افزود: این نرم‌افزار روی تلفن‌های همراه قابل‌نصب است و حتی بدون نصب می‌توان از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: آدرس سامانه را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد؛ ولی ما بر اساس تقویم زمانی انتخابات پیش خواهیم رفت و در اسفندماه از این نرم‌افزار بهره‌برداری می‌کنیم.

شجاعان درباره خدمات دیگر این نرم‌افزار هم گفت: در سامانه انتخاب ایران برای هر داوطلب صفحه‌ای را اختصاص می‌دهیم که بخشی از اطلاعات را به او می‌دهیم که شامل نام و نام خانوادگی و سن و وضعیت تحصیلی و... می‌باشد و برای عموم مردم هم قابل‌دسترس است.

وی گفت: امکانی برای داوطلبان وجود دارد که لینک محلی که تبلیغات ارائه شده یا فیلمی و مطلبی را بارگذاری کرده‌اند، در اختیار مردم قرار گیرد و با کلیک بر روی یک لینک به صفحه اصلی و واقعی داوطلب رجوع خواهند کرد.

امتیاز شما