امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

چتر نجات دست افراد سودجو را رو می‌کند

مشاهده ۴۲۷
۱۳۹۸/۰۵/۰۶- ۰۹:۲۶

«چتر نجات» برنامه‌ای آموزش محور است که با سبک جدید آموزش ایمنی و در بستر امنیت از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، مهدی رضوانی تهیه‎کننده برنامه «چتر نجات» که پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه هفت سیما روی آنتن می‌رود، عنوان کرد: «چتر نجات» برنامه‌ای آموزش محور است که با سبک جدید آموزش ایمنی و در بستر امنیت پخش می‌شود. این برنامه را می‌توان یک برنامه خودآموز دانست.
این برنامه ساز درباره علت انتخاب این نام برای یک برنامه آموزشی گفت: وقتی در حال سقوط باشی فقط یک «چتر نجات» می‌تواند حافظ جان تو باشد، از این رو نام این برنامه را «چتر نجات» گذاشتیم.
وی خاطر نشان کرد: چتر نجات به موضوعات مهمی می‌پردازد و سعی می‌کند مردم را از دام کلاهبرداران دور کند. برای مثال این روزها سبک زندگی مردم تغییر کرده و تکنولوژی وارد زندگی‌ها شده است. تا چندی پیش مردم با قفل کردن حفاظ روی در منزل و یا بستن قفل فرمان ماشین، خیالشان از دزدی‌ها تا حدی راحت می‌شد اما امروزه با ورود تکنولوژی باید درگیر هزار و یک نوع سرقت باشند. یکی از آن‎ها حساب‌های بانکی و رمزهای دوم کارت‌های بانکی است. در این برنامه ما به مخاطب آگاهی می‌دهیم که چطور ایمن و امن زندگی کنند.
 این برنامه در ۵۲ قسمت ساخته شده است. چتر نجات آیتم‌های مختلفی از جمله انیمیشن، نمایش، دوربین مخفی و بخش‌های کارشناسی دارد.

امتیاز شما