امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«راهش اینه» به کسب و کارهای عاشورایی می‌پردازد

مشاهده ۱۸۶
۱۳۹۸/۰۶/۱۶- ۱۱:۴۹

در برنامه بیست‎وهفتم و بیست‎وهشتم «راهش اینه» که روزهای یکشنبه 16 و دوشنبه 17 شهریور، از شبکه هفت سیما پخش می‌شود، مشاغل و کسب و کارهایی مانند پرچم‎دوزی و علامت‎سازی و قدمت و پیشینه تاریخی این مشاغل بررسی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، تبلیغات و تبلیغ نویسی یکی از موضوعاتی است که ذهن صاحبان کسب و کارها را زیاد مشغول می‌کند و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‎ها محسوب می‌شود. این برنامه به سوالاتی چون  زمان مناسب برای تبلیغ چه زمانی است؟ چطور تبلیغ کنیم؟ در متن تبلیغ چه بنویسیم آیا از ویژگی‌های محصول بگوییم یا از منافع آن برای مصرف کننده؟ و... پاسخ می‎دهد.

شنبه 16شهریور، علیرضا احدی مشاور و مربی کسب و کارهای خانگی، به نوشتن متن تبلیغات کسب و کارهای کوچک و خانگی می‌پردازد.

وی که روزهای گذشته در روابط عمومی‌ شبکه هفت سیما، حضور پیدا کرد و به سوالات بسیاری از هم‎وطنان پاسخ گفت، اصول تبلیغ‎نویسی را برای بینندگان تشریح می‌کند.

یکشنبه 17 شهریور، بنا به درخواست مکرر مخاطبان، مهندس شعبان‎نژاد با موضوع کسب و کارهای روستایی در برنامه حضور می‎یابد.

او که در هفته‌های گذشته، به بسیاری از هم‎وطنان و مخاطبان برنامه، مشاوره داده و آنها را راهنمایی کرده است، این بار به مشاغل روستایی می‌پردازد و فرصت‎های کارآفرینی روستایی را معرفی می‌کند.

برنامه «راهش اینه» برنامه‎‏ای است در زمینه کسب و کار که به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی که روزهای شنبه تا دوشنبه، ساعت 17، از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

 

امتیاز شما