امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

واکاوی جایگاه ایران در برندسازی غذای حلال

مشاهده ۱۹۳
۱۳۹۸/۰۷/۲۴- ۰۹:۲۷

برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی» بیست و سوم مهر موضوع جایگاه ایران در برندسازی غذای حلال را با حضور کارشناسان بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی» 24 مهر موضوع جایگاه ایران در برندسازی غذای حلال را با حضور هنگامه یوسف‌زاده، معاون مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد غذای کشاورزی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد، دکتر رقیه سکوتی‌فر، مدیر گروه صنایع تبدیلی محصولات باغی وزارت جهاد کشاورزی و سید محمدرضا مرتضوی، رئیس کانون صنایع غذائی ایران و دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بررسی می‌کند.

وحید مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد گفت: اتخاذ رهیافتی حساب شده برای تولید و صادرات فرآورده‌های حلال کشور و ایجاد زیرساخت کیفی ملی تضمین حلیت محصولات تولیدی به ویژه مواد غذایی برای مردم شریف کشور می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به یکی از مراکز اصلی تولید محصولات حلال به ویژه مواد غذایی با کیفیت برتر تبدیل کرده و مسیر حرکت صادرات صنایع حلال کشور را برای سال‌های آتی مشخص و تسهیل کند.

گفتنی است برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی» شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۴:۳۰روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان رادیو گفت‌وگو می‌شود.

امتیاز شما