امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ناگفته‌های سرتیم حفاظت امام خمینی(ره) در «خونه اینجاست»

مشاهده ۲۵۱
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۳:۱۷

«خونه اینجاست» به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‎ای را روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، برنامه «خونه اینجاست» دوشنبه 21 بهمن، میزبان آراسته سر تیم حفاظت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا می‎شود.

در این برنامه آراسته از خاطرات خود و از قرآن خواندن محمد اصفهانی و خوشامدگویی نصرالله شادنوش نزد امام خمینی(ره) می‌گوید و در برنامه «خونه اینجاست» تماس تلفنی با اصفهانی و شادنوش خواهند داشت.

از دیگر میهمانان این برنامه احسان شاملو از مجریان برنامه‌های تلویزیون به همراه پدر و مادرش و همین طور حمیدرضا فولادی که تیتراژ برنامه «خونه اینجاست» را به همراه آهنگ‎های حماسی و ملی اجرا می‌کند، می‌باشد.

همچنین یکشنبه 20 بهمن، این برنامه میزبان فاطمه بیدری مطلق کارآفرین موفق کشور می‎شود تا در رابطه با کسب و کارهای کوچک و خانگی گفت‎وگو کند.

در بخشی دیگر فاطمه یوسفی به همراه هنرجویانش از تجربیات و تولید آثار خود می‌گویند که چگونه می‎توان در طی زمان کسب‎وکار خود را گسترش داد و با یادگیری مهارت، استقلال مالی و روانی پیدا کرد.

از دیگر میهمانان برنامه یکشنبه شب زینب پورابراهیم از مجریان توانمندی است که به همراه خانواده‎اشان میهمان برنامه «خونه اینجاست» می‎شوند.

برنامه «خونه اینجاست» به تهیه‎کنندگی مریم فیروزی و مهدی برومند شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت 21 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

 

 

 

 

امتیاز شما