امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تداوم دشمنی آمریکا و غرب در پی شیوع ویروس کرونا

مشاهده ۴۷۵
۱۳۹۸/۱۲/۲۱- ۱۵:۰۰

ادامه دشمنی آمریکا و هم‎پیمانان غربی‎اش در بحبوحه شیوع کرونا، به موضوع بحث میزگرد این هفته «میزگرد سیاسی» کانال اردوی شبکه سحر، اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رفع نشدن معضل تحریم‎ها در بخش دارو و تجهیزات پزشکی از سوی آمریکا و غرب، در شرایط بحرانی اپیدمی ویروس کرونا، موضوع این قسمت از برنامه «میزگرد سیاسی» است.
احمد عباس نقوی کارشناس سیاسی حاضر در استودیو و پروفسور حیدر حسینی، عضو هیئت علمی‌ گروه علوم سیاسی دانشگاه اسلو، میهمان برنامه از طریق اسکایپ، در این خصوص گفت‎وگو می‎کند.
در این برنامه کارشناسان ضمن اشاره به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی‌ به اتحادیه بین‎المجالس و روسای مجالس کشورهای مختلف برای مداخله جهانی برای لغو تحریم‎های ضد بشری آمریکا، تحلیل می‎کنند که این تحریم‎ها مانعی برای مقابله با بحران کرونا بوده و برای مقابله با این فاجعه انسانی بزرگ، همه جوامع می‌بایست به کمک همدیگر بشتابند.
«میزگرد سیاسی» به تهیه‎کنندگی علی‎رضا مهدوی و دستیاری تهیه حسام‎الدین مهاجری و اجرای دکتر محمدمهدی شرافت، امشب ساعت 19:30، به وقت تهران به مدت 28 دقیقه، از کانال اردوی شبکه جهانی سحر، به‎طور زنده پخش می‏‎شود.

امتیاز شما