امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی

مشاهده ۱۱۴
۱۴۰۲/۱۱/۲۴- ۱۰:۱۲

دریادار «علیرضا تنگسیری»، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حضور در ساختمان شبکه جهانی سحر، معاونت برون مرزی صدا وسیما با «ابراهیم علی برزی» مدیر شبکه جهانی سحر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ دریادار علیرضا تنگسیری با حضور در شبکه جهانی سحر با «ابراهیم علی برزی» مدیر شبکه جهانی سحر و مدیران این مجموعه دیدار کرد و زمینه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه و راهبردی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر شبکه جهانی سحر در این دیدار، با بیان اینکه شبکه جهانی سحر با وجود 5 کانال تلویزیونی و رادیویی یک صدا و سیما کوچک با تمام ابعاد است، تاکید کرد: که در این شبکه مستندهای تاریخی، جهانگردی و گردشگری و همچنین سریال های فاخر ایرانی به 5 زبان کردی، پشتو، آذری، اردو و بوسنیایی زبانگردانی می‌شود.

ابراهیم علی برزی، با اشاره به اینکه شبکه جهانی سحر در حوزه بین الملل هم از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است، افزود: دفاتر این شبکه جهانی در اسلام آباد، سارایوو، کابل و دهلی نو با حضور خبرنگاران محلی و کارشناسان مطرح منطقه به تولید محتوا و برنامه می‌پردازند.

مدیر شبکه جهانی سحر با شرح ماموریت اصلی این شبکه تصریح کرد: شبکه جهانی سحر پنجره ای از ایران به محیط مخاطب است و فعالیت 5 کانال این شبکه که بیشتر جنبه عمومی دارد، برنامه‌های متنوعی از جمله علمی، پزشکی ، خانواده و ورزشی برای مخاطبان خود تهیه می‌کند و در حوزه خبر نیز به طور متوسط در ماه 450 بخش خبری در این شبکه‌ها فعالیت دارند.

دریادار علیرضا تنگسیری نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش های شبکه جهانی سحر افزود: شبکه جهانی سحر، یک شبکه فهیم است که همه توانایی‌های کشور را به خوبی می‌شناسد و با وجود تمام سختی‌ها، تحریم ها و مسدود شدن شبکه‌ها همواره صدای مظلومان کشورهای جهان است و هیچ گاه از فعالیت باز نمی ماند.

دریادار تنگسیری تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران با اتکا به توان داخلی، گام های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته است.

در ادامه این دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه و مدیر شبکه جهانی سحر، ضمن ارائه و مرور دیدگاه‌ها، بر هماهنگی و همکاری بیشتر میان دو مجموعه تاکید کرد و راهکارهای پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

در این دیدار ابراهیم علی برزی مدیر شبکه جهانی سحر بر گسترش همکاری‌های دوجانبه و راهبردی تاکید کرد  و فراهم شدن بستری مناسب برای حضور هر چه بیشتر شبکه‌ جهانی سحر در مناسبت های پیش رو و انعکاس پیشرفت های نظامی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ را خواستار شد. همچنین در ادامه این دیدار، دریادار تنگسیری از رژی پخش شبکه جهانی سحر و استودیوهای این شبکه بازدید کرد.

امتیاز شما