امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌ های رادیو ورزش در هفته دفاع مقدس

مشاهده ۳۰۶
۱۳۹۹/۰۶/۲۹- ۰۹:۵۱

رادیو ورزش با برنامه های«چهل سردار»، «پلاک سرخ»، «عکس ها سخن می‌ گویند» و ... به استقبال چهلمین سال فاع مقدس می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو ورزش برای هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌ های«چهل سردار»، «پلاک سرخ» و «عکس ها سخن می‌ گویند» و نیز آیتم هایی در برنامه‌های«بانوی قهرمان»، «صبح و ورزش»، «گلخونه»، «نیمکت» و «عصرانه» را تدارک دیده است.
ویژه برنامه«چهل سردار» با گویندگی میثم نیکنام، زندگی سرداران شهید را به شکل مستند روایت می‌ کند. این ویژه برنامه از 29 شهریور تا 11 مهر، هر روز ساعت 20:30 به مدت 25 دقیقه روی آنتن می رود و از آن پس هر پنج شنبه و جمعه در 40 قسمت از رادیو ورزش پخش می‌ شود. ویژه«پلاک سرخ» رمان‌ هایی با موضوع دفاع مقدس را برای علاقه مندان معرفی می‌کند که به مدت 5 دقیقه در فواصل پخش، به گویندگی امیرهوشنگ کاظمی‌به سمع شما می رسد.
«عکس ها سخن می‌ گویند» عنوان دیگر برنامه رادیو ورزش، به مناسبت هفته دفاع مقدس است که ورزشکاران درباره عکس ها و خاطرات خود با رزمندگان و شهدای دفاع مقدس توضیح می دهند. این برنامه به گزارشگری ابوذر مارکولایی با شنوندگان همراه می‌شود.
برنامه‌های«عصرانه» و «نیمکت» نیز به معرفی شهدای ورزشکار و شهدای ورزشکار مدافع حرم، گفت و گو با جانبازان افتخارآفرین پارالمپیک، ورزش و تربیت بدنی در نیروهای مسلح، گفت و گو با چهره‌ های شاخص بسیج ورزشکاران، انعکاس پویش ورزشکاران همدل و برگزاری مسابقات آنلاین ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس می‌ پردازد.
همچنین برنامه«گلخونه» با ورزشکاران رزمنده و جانباز گفت و گو می‌کند و برنامه‌ های«صبح و ورزش» و «بانوی قهرمان» نیز، گزارش هایی را با موضوع هفته دفاع مقدس تقدیم شنوندگان می‌ کند.

امتیاز شما