امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
احمدی خبر داد:
احمدی خبر داد:

افزایش زمان پخش رادیو ورزش بانوان به ۸ ساعت در روز

مشاهده ۴۲۶
۱۴۰۲/۰۴/۱۴- ۱۴:۱۷
تعداد بازدید:426

مدیر رادیو ورزش از ۸ ساعته شدن رادیو ورزش بانوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی اصغر احمدی مدیر رادیو ورزش ضمن تبریک دهه مبارک ولایت گفت: با توجه به اینکه رادیو ورزش بخشی از برنامه‌های خود را به رویدادهای ورزشی می‌پردازد مانند سنوات گذشته امسال هم با توجه به مسابقات مهمی مانند مسابقات هانگژو، پاراآسیایی و جام ملت‌ها به پیشواز این رویدادهای مهم می‌رویم و برنامه‌ی از این سو تا هانگژو از اواخر تیر ماه به روی آنتن می‌رود که به نحوه آماده سازی تیم‌ها و ورزشکارها و نحوه حضور آنها خواهد پرداخت.

احمدی ادامه داد: بقیه برنامه‌های شبکه رادیویی ورزش با توجه به سند تحول و رادیو ورزش و تغییر رویکرد منعطف می‌شود به مولفه‌هایی که به آن تاکید شده است مثلاً برنامه ایران خاک دلیران به استان‌ها، روستاها و شهرستان‌ها می‌پردازد. با توجه به اینکه مدال آوران ما فقط در تهران نیستند و در همه استان‌ها هستند در راستای ورزش همگانی و قهرمانی به تمام استان‌های کشور می‌پردازیم و برنامه‌های جدید در تابستان درباره اوقات فراغت و تابستان و جوانان و تغییر رویکرد موضوع جمعیت به آن پرداخته می‌شود.

مدیر رادیو ورزش تصریح کرد: با توجه به اینکه کشتی یک رشته مدال آور و ملی است و همچنین فوتبال رشته صنعت جهانی و هیجان آور است و قواعد ساده‌ای دارد مخاطبان زیادی را جذب کرده است، اما رسالت این نیست که فقط به فوتبال و ورزش‌های مدال آور بپردازیم ما به همه رشته‌ها والیبال هندبال وزنه برداری رزمی و غیره حتی به صورت لحظه‌ای و خبری خواهیم پرداخت.

احمدی درباره انتخاب کارشناسان رادیو ورزش گفت: ما در انتخاب کارشناسان که از بدنه ورزش هستند به صورت تخصصی ورود می‌کنیم و از کارشناسانی که سابقه فرهنگی و نویسندگی در مطبوعات دارند و همچنین نیروهای جوانتر با توجه به نحوه آموزش و آشنایی با تکنولوژی و فن‌آوری نوین و نگاه جدیدتر به فراخور موضوعات استفاده می‌کنیم.

مدیر رادیو ورزش درباره رادیو ورزش بانوان گفت: از مسابقات المپیک و پارالمپیک که مسابقات بانوان پخش شد و با توجه به نگاه ویژه به بانوان ایرانی این بستر از معاونت صدا و مدیریت قبلی شبکه ورزش فراهم شد تا کانال ویژه رادیو برای بانوان به منظور پوشش مسابقات و رویدادهای بانوان تاسیس شود و از بیست و پنجم تیر ۱۴۰۲ رادیو ورزش بانوان از ۴ ساعت به ۸ ساعت تبدیل می‌شود.

احمدی درباره ویزا ندادن به برخی اعضای تیم ملی والیبال از طرف آمریکا اظهار کرد: وظیفه تمام چهره‌های ورزشی و فرهنگی هست که به این موضوعات بپردازند و رسالت ما نیز چنین است که به این موضوع در شبکه پرداخته شود.

مدیر شبکه رادیو ورزش در آخر ضمن تشکر از تمام همکاران و پیشکسوتان ورزشی اصافه کرد: رادیو ورزش نیاز به یک پوست اندازی دارد، آموزش و جذب نیروهای جوان به خصوص در بخش بانوان و نیاز به کیفی شدن برنامه‌ها و گونه‌های جدید و مستندسازی در دستورکار است.

امتیاز شما