امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مناف هاشمی:
مناف هاشمی:

حضور ۳۱ رشته در بازی‌های آسیایی‌هانگژو قطعی شده است

مشاهده ۳۲۳
۱۴۰۲/۰۳/۲۳- ۱۲:۱۲
تعداد بازدید:323

سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: برای بازی‌های آسیایی‌هانگژو ۳۱ رشته قطعی شده و تعداد ورزشکاران اعزامی‌بین ۳۳۰ تا۳۴۰ نفر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار رادیو ورزش گفت: حضور ۳۱ رشته برای بازی‌های آسیایی‌هانگژو قطعی شده و تعداد ورزشکاران اعزامی‌بین ۳۳۰ تا ۳۴۰ نفر هستند که با کادر مربیان و سرپرستان و رسانه و پزشکان حدودا ۵۳۰ نفر را در کاروان اعزامی داریم.
وی ادامه داد: لباس ورزشکاران (گرمکن و تیشرت) به شکل انبوه آماده شده و کت و شلوار برای افرادی که در رژه هستند نیز تهیه و بهترین نقطه برای اسکان کاروان در نظر گرفته شده است.
هاشمی ضمن اینکه تیم فوتبال امید با شاخص‌ها مرتبط نبوده و در بازی‌ها حضور ندارد اظهار کرد: رئیس فدراسیون فوتبال و مربیان بزرگسال و تیم امید قول دادند که پس از ۲۵ سال جایگاه خوبی در آسیا داشته باشیم و بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک اظهار کرد: با وجود اینکه ملاک بازی‌ها مدال آوری است، سعی کردیم با توجه به شاخص‌ها حداقل در رشته‌هایی مانند تنیس و ... یک سهمیه را حفظ نماییم.



امتیاز شما