امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ال‌کلاسیکوی اول
ال‌کلاسیکوی اول

پخش زنده گزارش بارسلونا - رئال مادرید از رادیو ورزش

مشاهده ۶۰۵
۱۳۹۹/۰۸/۰۳- ۱۳:۴۸
تعداد بازدید:605

رادیو ورزش رقابت تیم های بارسلونا - رئال مادرید را به طور زنده گزارش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تیم‌ های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در حالی اولین ال‌کلاسیکوی فصل را برگزار می‌ کنند که هر دو مترصد جبران شکست‌ های اخیرشان در لیگ هستند. از شانس هواداران فوتبال به خصوص دوستداران لالیگا، امسال آنها مجبور نبودند که برای تماشای هیجان‌ انگیزترین بازی فوتبال اسپانیا مدت زیادی انتظار بکشند، چرا که بعد از گذشت تنها شش هفته از آغاز فصل ال‌ کلاسیکوی اول از راه رسید، دیداری که امروز سوم آبان از ساعت ۱۷ به وقت تهران برگزار می‌ شود.

سرمربیان رئال مادرید و بارسلونا اما شاید ترجیح می‌دادند که این دوئل سنتی در زمان دیگری برگزار می‌ شد، نه زمانی که به خاطر قبول باخت بازی‌ های قبلی‌‌شان در لالیگا، محکوم به کسب پیروزی هستند. بارسلونا در هفته ششم در دیداری خارج از خانه مغلوب ختافه شد در حالی که رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی متحمل شکستی غیرمنتظره‌ تر شد و با نتیجه یک بر صفر به کادیس تازه صعود کرده باخت.

با تمام این‌ ها جایگاه تیم‌ ها در جدول لیگ در این مقطع از فصل، هرگز ملاک مناسبی برای توصیف و ارزیابی آنها نبوده است به خصوص درخصوص بارسلونا که به دلیل دیرتر شروع کردن فصل، تعداد بازی‌های کمتری نسبت به سایر تیم‌ ها انجام داده است. بارسلونا تنها ۴ بازی انجام داده است و در این ۴ بازی دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته تا با ۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد. درباره رئال مادرید هم این آمار شامل ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در ۵ بازی می‌شود که این تیم را با ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول و فاصله تنها یک امتیازی صدر جدول قرار می‌ دهد.

بازی امشب، یکصد و هشتاد و دومین رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا است که در این بازی‌ها رئال مادرید ۷۳ بار برده و بارسلونا ۷۲ بار.همچنین ۳۶ بار هم تساوی حاصل جدال دو تیم بوده است. در مجموع این دو تیم ۲۴۵ بار با هم روبه‌رو شده‌ اند که به شیوه‌ ای جالب هر دوی آنها ۹۶ بار پیروز شده‌ اند. رئال مادرید از ماه آوریل سال ۲۰۱۶ نتوانسته است بارسلونا را در نوکمپ شکست دهد. در همین حال آخرین برد خانگی بارسلونا مقابل رئال مادرید در لالیگا هم به ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ برمی‌ گردد.

گزارش زنده بازی این تیم ها با تهیه کنندگی احمدرضا طاهری و با گزارشگری مهرزاد عطاران تقدیم علاقه مندان به فوتبال می‌ شود.

 

امتیاز شما