امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بلندترین شب سال را با رادیو نمایش سپری کنید

مشاهده ۹۱۰
۱۳۹۹/۰۹/۲۸- ۱۲:۰۱

شبکه رادیویی نمایش با برنامه‌ های«شب انار»، «به شرط زندگی» و «استودیو هشت» به استقبال شب یلدای سال 99 می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«شب انار» به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی و گویندگی کوروش سلیمانی و بهناز بستان دوست و با حضور مسعود فروتن، 30 آذر ساعت 20 تا 24 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌ شود. ارتباط  تلفنی با هنرمندان سینما، تئاتر و موسیقی، ارتباط با کادر درمان و انعکاس زحمات کادر پزشکی در شب یلدا، گفت و گو با هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، یادبود هنرمندان درگذشته و نمایش های کوتاه ویژه شب یلدا، بخش های برنامه را تشکیل می دهد. گزارش های مردمی‌ شب یلدا و نجوم با مصطفی یاوری، کارشناس تاریخ علم و گپی با دکتر نیما تجبر، استاد ادبیات و بررسی شب یلدا در متون ایرانی و حافظ خوانی از دیگر آیتم های برنامه«شب انار» است.

همچنین برنامه ترکیبی-نمایشی«به شرط زندگی» روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 آذر به استقبال شب یلدا می رود. این برنامه از ساعت 7 تا 8 صبح به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان و اجرای آرمان غفاریان از رادیو نمایش شنیده می‌شود.

برنامه زنده «استودیو هشت» نیز روز یکشنبه 30 آذر ساعت 18:30در آیتم های معرفی فیلم، موسیقی و وب گردی به شب یلدا می‌ پردازد.

گفتنی است برنامه‌های گروه جامعه و اقتصاد رادیو نمایش در تلاش است در روزهای شیوع بیماری کرونا، مردم را دعوت کند تا مراسم بلندترین شب سال را با اعضای خانه خود برگزار و از دورهمی‌های فامیلی و دوستانه پرهیز کنند.

 

امتیاز شما