امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقبال از سال نو به سبک رادیو ورزش

مشاهده ۷۹۵
۱۳۹۹/۱۲/۲۳- ۱۰:۲۶

شبکه رادیویی ورزش با تدارک ویژه برنامه‌ های جذاب و شاد، به استقبال بهار 1400 می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«یک قدم تا بهار» ویژه تحویل سال است که با ایجاد فضایی شاد و دعا برای سلامت و بهجت معنوی، شنوندگان را در آستانه تحویل سال همراهی می‌کند. این مجله رادیویی شنبه 30 اسفند ساعت 11 از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

برنامه«عصر بهاری» با آیتم های خاطرات نوروزی، معرفی بازی‌های بومی و محلی، قطعات طنز و گزارش از شهرستان‌ها، در نوروز هر روز ساعت 17 روی آنتن می رود.

برنامه «ورزش در سالی که گذشت» رویدادهای مهم ورزشی سال 1399 را مرور می‌کند که هر روز ساعت 12 به سمع شنوندگان رادیو ورزش می رسد.

«بهار ورزش» نیز عنوان ویژه برنامه دیگری از رادیو ورزش است که از بخش های توجه به نوروز، گفت و گو با چهره‌ های شاخص ورزش و نمایش کوتاه تشکیل شده است. مخاطبان می توانند این برنامه را هر روز ساعت 10 دنبال کنند.

ویژه برنامه گفت و گو محور «ورزش 1400» به بررسی مسابقات مهم ورزشی سال 1400 می‌ پردازد که با اجرای اسکویی، ساعت 14 در ایام نوروز روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «ایرانداخت» در تعطیلات عید نوروز، هر روز ساعت 15:30 با بانوان قهرمان و مدال آور ایران گفت و گو می‌ کند.

مجله رادیویی «ایران ما» آداب و رسوم نوروزی در استان‌ ها و پیشکسوتان استان‌ ها را معرفی و همچنین چشم انداز فعالیت های ورزشی را بررسی می‌ کند. این برنامه هرروز از ساعت 9 ایام تقدیم مخاطبان رادیو ورزش می‌شود.

امتیاز شما