امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

صحبت از درخشش تکواندوکاران ایرانی در قزاقستان از فرکانس رادیو ورزش

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۰/۱۰/۰۷- ۰۰:۵۵

برنامه جهان ورزش (ورزش های رزمی) امروز به بررسی ابعاد مختلف مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی قزاقستان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان در روزهای ۲۷ آذرماه تا اول دی ماه برگزار شد که در پایان کاروان ایران موفق شد با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۵ برنز و مجموع ۳۹ مدال بالاتر از کشور میزبان عنوان قهرمانی را کسب کند. تیم قزاقستان و ژاپن به ترتیب دوم و سوم شدند. کاروان تیم‌های ملی کاراته ایران در این مسابقات، با عنوان «عزم و ایمان» با بیش از ۱۰۰ ورزشکار، مربی و داور در این رقابت‌ها حضور داشت

برنامه امروز جهان ورزش (ورزش های رزمی) میزبان گودرز کمانگیر از پیشکسوتان و متخصصان کاراته است که درباره نتایج و قهرمانی تیم ملی کاراته در این مسابقات آسیایی صحبت می‌کند.

فرشاد عربی سرمربی تیم ملی آقایان تالو در رده بزرگسالان از دیگر میهمانان برنامه امروز است که برنامه‌های مورد نظر تیم را برای حضور در بازی‌های آسیایی‌هانگژو را ارائه می‌کند. همچنین حسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو روی خط برنامه آمده و از نتایج رقابت‌های مجازی جهان در رشته کاتا مطالبی را عنوان خواهد کرد.

ارائه آخرین اخبار تکواندو توسط حسن شکریان، قوانین داوری کاتا در کاراته به زبان ساده از محمدعلی مردانی و گزارشی از مائده علاقه مند از بخش های متنوع این برنامه به شمار می‌رود. جهان ورزش (ورزش های رزمی) کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش به تهیه کنندگی حسین سلطانی، کارشناسی فرید خطیری و گویندگی شهرام نوروزی امروز ۷ دی ماه از ساعت ۹ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما