امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ماجرای خرید قایق‌های روئینگ فدراسیون به «خط اول» رسید

مشاهده ۱۲۲
۱۴۰۰/۱۰/۰۷- ۱۳:۴۷

برنامه «خط اول» رادیو ورزش امروز از رسیدن قایق‌های روئینگ بعد از ۲۱ ماه و وضعیت بیماری بازیکنان هندبالیست کشور صحبت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قایق‌های رویینگ خریداری شده توسط فدراسیون قایقرانی از چین، بالاخره بعد از حدود ۲۱ ماه از گمرک ترخیص شده و امشب وارد تهران می‌شود.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی روی خط برنامه امروز «خط اول» آمده و از جزئیات این ماجرا صحبت می‌کند.

همچنین  تیم ملی هندبال مردان قرار بود دوشنبه ۶ دی به تورنمنت رومانی اعزام شود که کادر فنی یک روز قبل از اعزام از لغو این تورنمنت خبر دادند. علت لغو این مسابقه تدارکاتی درگیر شدن ۷ بازیکن تیم به بیماری بود که سبب شده بود آن‌ها راهی بیمارستان شوند. درد، تب و خستگی علائمی‌بود که ۷ هندبالیست‌ با آن درگیر بودند.

البته بعد از این موضوع تست کرونای همه بازیکنان تیم ملی منفی بود اما با این وجود مسئولان فدراسیون هندبال و کادر فنی به دلیل احتمال کرونا دیدارهای تدارکاتی رومانی را لغو کردند چون در صورت مثبت شدن تست بازیکنان در رومانی، همه تیم به مدت دو هفته در کشور رومانی قرنطینه می‌شد.

ناصر سلیمی سرپرست تیم ملی هندبال از دیگر میهمانان امروز برنامه است و از وضعیت بازیکنان مطالبی را مطرح می‌کند.
برنامه «خط اول» به تهیه کنندگی فتانه سوزنده، گویندگی مسعود اسکویی و هماهنگی بهنام روان پاک امروز ۷ دی ماه ساعت ۱۴ به مدت ۳۰ دقیقه پپاز موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

امتیاز شما