امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

جزئیات جایزه ویژه سردار سلیمانی در جشنواره "صدای ورزش"

مشاهده ۱۱۵
۱۴۰۱/۰۳/۰۹- ۰۹:۱۱

مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش از جزئیات جایزه ویژه سردار سلیمانی در جشنواره ملی "صدای ورزش" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش در خصوص جایزه ویژه سردار سلیمانی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی که کمتر رسانه‌ها به آن پرداخته بودند منش پهلوانی و سوابق ورزشی این سردار غیور است. امروزه نسل جوان نیاز به الگو در زمینه‌های مختلفی دارد. از این رو شخصیت ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی می‌تواند الگوی مناسبی برای نسل جدید باشد. لذا در جشنواره صدای ورزش بخش ویژه‌ای به زندگی ورزشی شهید سلیمانی اختصاص دادیم و از همه برنامه‌سازان ورزشی در سراسر کشور خواستیم تا آثار خود را با همین موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آذرمکان با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان نسبت به این موضوعات خاص خاطرنشان کرد: همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم استقبال از جشنواره صدای ورزش چشمگیر بود. در این بخش هم آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شده که البته مهلت ارسال آن تا ۱۵ خرداد ماه تمدید شده است.

وی در خاتمه هدف اصلی جشنواره را شناخت استعدادهای برتر در زمینه ساخت برنامه‌های رادیویی عنوان کرد و گفت: حتی ما این عرصه را به شناخت استعدادهای مردمی هم اختصاص دادیم و تلاش خواهیم کرد عرصه را برای بروز و ظهور هنرمندان جوان فراهم کنیم. قطعا برگزیدگان این جشنواره برای ساخت تولیدات خود در آینده مورد حمایت و توجه قرار خواهند گرفت.

امتیاز شما