امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با رادیو ورزش در محرم 1444

مشاهده ۳۱۹
۱۴۰۱/۰۵/۰۵- ۱۲:۴۰

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم شبکه رادیویی ورزش ویژه برنامه‌‌های متنوعی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی ورزش به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبین در نظر گرفته است.

«شور حسینی» عنوان برنامه‌ای است که به موضوع ایثار، جوانمردی، شهادت و نشر این فرهنگ عاشورایی در بین جوانان و ورزشکاران می‌پردازد. برنامه با حضور کارشناس مذهبی در سه محور همچون فلسفه قیام عاشورا، بررسی شخصیت‌های قیام عاشورا و سند تحول دنبال می‌شود.

فتوت‌نامه، سخنان سردار سلیمانی در خصوص ایثار و شهادت و ولایت‌پذیری، روز شمار و وقایع هر روز محرم، معرفی شهدای ورزشکار، معرفی پیرغلامان حسینی علیه‌السلام از جمله بخش‌های متنوع این ویژه برنامه محسوب می‌شود.

برنامه به تهیه کنندگی حسین سلطانی و گویندگی مریم فخار هر روز از ساعت 5 صبح به مدت 90 دقیقه روی آنتن می‌رود.

«نذر عطش» از دیگر ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی است که در روز تاسوعا و عاشورای حسینی علیه‌ السلام از ساعت 9 صبح به مدت 180 دقیقه و به صورت زنده در جدول پخش رادیو ورزش قرار گرفته است.

بازخوانی روایت تاسوعا و عاشورا برای نسل جوان، گفتگو با ورزشکارانی که متولی هیئت‌های مذهبی هستند، نگاهی به آموزه‌های قیام خونین کربلا و تاثیرات آن بر ورزشکاران در مسیر زندگی حرفه‌ای و آشنایی با خانواده شهدای ورزشکار از جمله قسمت‌های مختلف این ویژه برنامه به شمار می‌رود.

«نذر عطش» کاری از صدف سبحانی و به گویندگی اختر زورقچیان و امیرهوشنگ کاظمی از موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز رادیو ورزش پخش می‌شود.

امتیاز شما