امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مجموعه خبر فرماندهان خط مقدم حوزه تبیین هستند

مشاهده ۳۴۷
۱۴۰۱/۰۵/۲۲- ۱۱:۴۸

به مناسبت روز خبرنگار، استاندار سمنان از همکاران معاونت خبر صدا و سیمای مرکز سمنان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در صدا و سیمای مرکز سمنان ضمن دیدار با همکاران معاونت خبر این مرکز آنان را فرماندهان خط مقدم حوزه تبیین دانست و از آنان تقدیر کرد.
در ابتدای این دیدار، سلیمانی معاون خبر مرکز سمنان ضمن ارائه گزارشی از چگونگی فعالیت و عملکرد این معاونت در تهیه و پوشش خبری وقایع استان گفت: خبر صدا و سیمای مرکز سمنان در ارزیابی‌های ستاد همیشه جزو پنج مرکز برتر کشور می‌باشد.
عبدالرضا دهرویه سرپرست صدا و سیمای مرکز سمنان هم ضمن خوش آمد گویی و تشکر از استاندار بابت حضور در جمع همکاران معاونت خبر مرکز،  رویکرد تحولی سازمان را در دوران مدیریت جدید "عدالت محوری" و "هویت محوری" عنوان کرد و افزود: در بحث عدالت محوری سعی می‌شود تمام استان‌های کشور در رسانه ملی دیده شوند که در مناسبت های مختلف  و در جمله عزاداری‌های دهه اول محرم امسال این امر به وضوح مشاهده شد. وی گفت: ما در شبکه استانی سعی می‌کنیم تمام نقاط استان را از لحاظ سیگنال رسانی و خبری پوشش دهیم که این امر در دهه اول محرم امسال با پوشش عزاداری ۵۰ نقطه از شهرها و روستاهای استان انجام شد.
 سرپرست صدا و سیمای مرکز سمنان معرفی آداب و رسوم و ظرفیت های مختلف استان را هم در بحث هویت محوری رسانه ملی عنوان کرد و افزود: برای تحقق این امر در صدا و سیمای مرکز سمنان جلسات متعددی با حضور نخبگان و اندیشمندان استان برگزار شد.
 سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم با گرامی داشت یاد و نام خبرنگار شهید صارمی هر روز را روز خبرنگار دانست و گفت: بنا به فرمایش حضرت علی علیه السلام کارگزاران موظف هستند عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند و رهبر معظم انقلاب هم امیدبخشی و افزایش اعتماد را مورد تاکید قرار دادند.
 استاندار سمنان تاکید کرد: برخی از خبرها و رویدادها لحظه ای اتفاق می افتد که خبرنگاران باید آنها را پوشش دهند و از این جهت باید همیشه آماده باشند.  وی عملکرد صدا و سیمای مرکز سمنان را در پوشش خبری سفر سال گذشته ریاست محترم جمهوری به استان، اطلاع رسانی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و اخبار مربوط به کرونا و حوادث گوناگون استان از جمله سیل را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما اعتقاد و اطمینان داریم که مجموعه خبر فرماندهان خط مقدم حوزه تبیین هستند و من از این بابت از مجموعه خبر صدا و سیمای مرکز سمنان تشکرمیکنم.
 در خاتمه استاندار سمنان از خبرنگاران و عوامل خبر مرکز سمنان با اهدای هدایایی قدردانی کرد.

تصاویر

امتیاز شما