امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناس وزنه‌برداری:
کارشناس وزنه‌برداری:

المپیاد استعدادیابی وزنه برداری با حضور و پشتوانه چند نسل برگزار شد

مشاهده ۱۹۴
۱۴۰۱/۰۸/۰۹- ۱۲:۰۷
تعداد بازدید:194

برنامه جهان ورزش (وزنه برداری) رادیو ورزش در برنامه امروز خود مسابقات المپیاد استعدادیابی این رشته را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضا پورعالی کارشناس وزنه برداری در گفتگو با برنامه جهان ورزش (وزنه برداری) شبکه رادیویی ورزش در خصوص المپیاد استعدادیابی اظهار کرد: هفته گذشته این مسابقات به میزبانی فدراسیون وزنه برداری برگزار شد. این مسابقات استانداردها و تاثیرات بسیار خوبی را داشت. دست‌مریزاد به بزرگان وزنه برداری باید گفت چرا که مسابقات در سکوت برگزار نشد. چند نسل نشستند و از نزدیک مسابقات را دیدند و اینکه نوجوانان در حضور این بزرگان با غرور وزنه زدند‌ بسیار خوب است.
پورعالی بیان کرد: انتظار این بود نفرات بیشتری می‌آمدند ولی با توجه به چند سال کرونا ما تهی هستیم. در رده بزرگسالان نیز بیشتر از این شرکت‌کننده نداریم.
وی افزود: در بخش دختران نیز چند استان شرکت کردند. یک وزنه بردار شاخص داشتیم. نسیم قاسمی‌با سن چهارده سال بسیار خوب وزنه زد. این دختر می‌تواند با کمی توجه به زودی در مسابقات نوجوانان مدال‌آوری کند.
پورعالی تصریح کرد: کردستان، مازندران و فارس بسیار خوب تلاش می‌کنند. از طرفی مثلا گلستان با یک وزنه بردار شرکت کرده بود که کم لطفی است در حق استعدادهایی که در شهرها وجود دارد.
وی گفت: این بچه‌ها باید دیده شوند و زیر نظر استادان آموزش ببینند. نفرات برجسته در اردوها شرکت کنند. یک سری افراد ۱۵ ساله بودند که سال آخری بود که می‌توانستند شرکت کنند و باید به اردوها دعوت و جذب تیم‌ملی شوند.

امتیاز شما