امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سیم و زر دوشنبه ۱۷بهمن ماه ؛
سیم و زر دوشنبه ۱۷بهمن ماه ؛

کتاب «شبیه» در رادیو‌ فرهنگ بررسی می‌شود

مشاهده ۳۵۵
۱۴۰۱/۱۱/۱۷- ۱۲:۵۷
تعداد بازدید:355

تازه‌ترین برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ به معرفی کتاب شبیه رمانی خواندنی به قلم خانم غفارحدادی از نیس فرانسه تا تجریش تهران اختصاص دارد. این برنامه از ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه ۱۷ بهمن ماه پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «سیم و زر» رادیو فرهنگ «امین خرمی» به عنوان کارشناس مجری با« فائضه غفار حدادی» نویسنده کتاب «شبیه» برای معرفی این‌ اثر گفتگو می‌کند.

در این کتاب از شخصیت‌های پیامبر(ص) و حاج قاسم استفاده شده و آوری متفاوت از فائضه غفار حدادی (نویسنده کتاب‌های خط مقدم، یک محسن عزیز، دهکده خاک برسر و سر بر خاک دهکده) است.

کتاب «شبیه» زندگی یک زوج دانشجوی ایرانی است که در شهر «نیس» فرانسه زندگی می‌کنند و دوست دارند فرزند زمانه خودشان باشند. اما به ناگاه اتفاقی مهیب رخ می‌دهد که نظر همه مردم شهر نسبت به آن‌ها تغییر می‌کند.این کتاب خواننده‌اش را از خلیج فرشتگان نیس برمی دارد و با خودش به بیدای عربستان، به بستنی فروشی‌های تجریش، به بندرلاذقیه سوریه و حتی به آینده و عصر پس از ظهور! می‌برد.

برنامه «سیم و زر» که ویژه نقد کتاب است، با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و اجرای فاطمه اسحاق تبار دوشنبه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

 

امتیاز شما