امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر رادیو ورزش مطرح کرد؛
مدیر رادیو ورزش مطرح کرد؛

راه‌اندازی رادیو ورزش بانوان، نخستین بار در سال ۱۴۰۱/ رادیو ورزش، پرمخاطب‌ترین رادیوی تخصصی کشور

مشاهده ۲۰۱
۱۴۰۲/۰۲/۰۵- ۱۳:۱۲
تعداد بازدید:201

مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش همزمان با روز ملی رادیو با حضور در برنامه «سلام تهران» شبکه پنج سیما در خصوص برنامه‌های این شبکه مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی آذرمکان، مدیر رادیو ورزش، در سالگرد تاسیس رادیو در چهارم اردیبهشت در استودیوی برنامه سلام تهران شبکه پنج سیما حضور پیدا کرد. وی در این برنامه از رادیو و برنامه‌های متنوع آن گفت.

آذرمکان گفت: در رادیو فعالیت‌های زیادی در حال انجام است. ما حدود ۱۶ شبکه رادیویی سراسری و ۲ شبکه رادیویی اینترنتی داریم که اغلب برنامه‌های آن‌ها ۲۴ ساعته است. این دو شبکه رادیویی اینترنتی، یعنی رادیو ورزش بانوان و رادیو مستند، به تازگی و در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده‌اند.

وی افزود: ما می‌دانستیم که به ورزش بانوان به اندازه کافی پرداخته نشده بود، لذا دو برنامه ویژه بانوان تدارک دیدیم که یکی صبحگاهی بود و دیگری در ظهر پخش می‌شد. بعدها به این نتیجه رسیدیم که این دو برنامه باز هم کافی نیست.

آذرمکان اظهار کرد: ما باید پاسخگوی مطالبات بانوان در حوزه ورزشی می‌بودیم. همین شد که رادیو ورزش بانوان را ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در بستر ایران صدا طراحی کردیم. اکنون همه شبکه‌های رادیویی در بستر ایران صدا حضور داشته و قابل دسترسی هستند.

وی گفت: رادیو ورزش اکنون سومین رادیوی پرمخاطب کشور است. هرچند که در میان رادیوهای تخصصی، اولین جایگاه را دارد. در بحث رادیو ورزش بانوان نیز ما با استقبال مخاطبان مواجه بوده‌ایم. تاکنون بسیاری از بانوان قهرمان ورزش ایران و مسئولین حوزه ورزشی به این رادیو آمدند و مصاحبه داشته‌اند.

آذرمکان افزود: یکی از اتفاقاتی که برای اولین بار در جام جهانی اخیر و در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازه رادیو فصلی جهانی بود. یعنی ما در همان موقع برگزاری جام جهانی رادیو فصلی را راه‌اندازی کردیم که به گزارش همه رویدادهای جام جهانی می‌پرداخت و شامل برنامه‌های تولیدی بسیار متنوع بود. ما با این کار توانستیم برای اولین بار نسبت مخاطبان خود را به ۳۸ درصد رساندیم.

وی اظهار کرد: فضای رادیو بسیار صمیمی و دوستانه است. ریاست محترم سازمان نیز عنایت ویژه‌ای به رادیو دارند و برنامه‌های متنوعی را برای مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کنند. روز رادیو نیز از این قاعده مستثنی نیست و بهانه‌ای برای دورهمی دست‌ اندر کاران رادیو است.

آذرمکان در پایان گفت: صدای خوب تنها یکی از مولفه‌های کسی است که می‌خواهد در رادیو مشغول به کار شود. قطعا شخص باید مهارت ارتباط با مخاطب را داشته باشد و به علاوه آن فاکتورهای متعدد دیگری وجود دارد که باید در آن‌ها مهارت داشته باشد. اکنون همه دوستانی که به بستر رادیو راه پیدا کرده‌اند، توانسته‌اند خود را به نوعی ثابت کنند و این راه برای همگان باز است.

امتیاز شما