امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سجادی: تا آخر خرداد اخبار خوبی از AFC می‌شنویم

مشاهده ۲۹۳
۱۴۰۲/۰۳/۲۲- ۱۲:۱۷

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تا آخر خرداد اخبار خوبی از AFC می‌شنویم، گفت: از ۱۴ تیم لیگ برتری که درخواست حرفه‌ای شدن دارند، برای اولین بار ۱۲ تیم بدهی مالی ندارند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار شبکه رادیویی ورزش بیان کرد: باید اخبار خوب را منعکس کنیم. با توجه به اینکه فوتبال دنیا با سرعت پیشرفت می‌کند باید خود را به استانداردهای حرفه‌ای و روز دنیا برسانیم. تا آخر خرداد اخبار خوبی را از AFC می‌شنویم.
وی ادامه داد: از ۱۴ تیم لیگ برتری که درخواست حرفه‌ای شدن دارند، برای اولین بار ۱۲ تیم بدهی مالی ندارند که پرسپولیس و استقلال هم جزء این تیم‌ها هستند و این اتفاق بسیار خوبی است.
سجادی خاطرنشان کرد: مسئول AFC در وبینار کنفدراسیون فوتبال اعلام کرد که به ما ثابت شده که صداقت و راستگویی در دولت و ورزش کشور ایران حاکم است.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امسال سال مهمی در فوتبال است و امیدواریم تیم ملی در بازی‌های آسیایی و جام ملت‌های آسیا بدرخشد.
وی سقف اعلام شده برای باشگاه‌ها را کاری منصفانه اعلام کرد و گفت: امیدواریم تمام باشگاه‌ها سقف ۲۵۰ میلیارد تومان را رعایت و اجرا کنند.


امتیاز شما