امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز برنامه‌های جدید تابستانی شبکه سحر افغانستان

مشاهده ۴۹۶
۱۴۰۲/۰۴/۰۱- ۰۹:۴۷

شبکه سحر افغانستان برنامه‌های مختلفی متناسب با ذائقه و نیاز مخاطب، تولید و در کنداکتور پخش خود قرار داده و شماری از این برنامه‌ها همزمان با عید سعید قربان شروع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های تابستانه و تازه تولید شده شبکه سحر افغانستان از روز عید سعید قربان تقدیم بینندگان خود می‌شود.

برنامه مجله ورزشی "اکسیجن" هر هفته دوشنبه‌ها بصورت تولیدی به آخرین اخبار ورزشی منطقه ایران و جهان خواهد پرداخت. حضور مهمان‌های ورزشی از جامعه مهاجرین به همراه گزارش های ارسالی ورزشی از منطقه و ایران می تواند فضای ورزشی مناسبی برای علاقمندان به ورزش ایجاد کند. 

" مکتب خانه" برنامه ای برای دختران بازمانده از تحصیل، آموزش کتب درسی (ریاضی، فیزیک و شیمی) کلاس هفتم، هشتم، و نهم برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است که هر روز یکساعت با حضور اساتید برجسته افغان از کانال افغانستان پخش خواهد شد.

 برنامه "کلیکن" ، شبکه سحر افغانستان اولویت ارتباط و تعامل با مخاطب را همواره مدنظر داشته و در برنامه‌های زنده خود بنا دارد که پاسخگوی نیاز مخاطبان خود باشد .

بدلیل حجم بالای پیام ها و درخواست ها قرار است برنامه "کلیکن" هر هفته پنج شنبه‌ها بصورت زنده  پاسخگوی سوالات مخاطبان باشد. "کلیکن" دریچه ای برای تعامل با دوستان و همراهان شبکه سحر افغانستان است.

  برنامه "شهرارا" برنامه زنده ترکیبی با مجریان دری و پشتو زبان هر روز شنبه تا پنج شنبه با موضوعات مختلف پزشکی، روان شناسی زنان، فرهنگ و هنر و ... بصورت زنده از تهران و کابل پخش خواهد شد.

مجموعه "شادیانه" برای گروه سنی کودک و نوجوان  با محوریت نیازها و دغدغه‌های روزمره کودکان افغانستان در ایام تابستان پخش خواهد شد.

این مجموعه با آموزش غیر مستقیم برای کودکان آنان را با خطرات و اتفاق هایی که تا به حال تجربه نکرده اند آشنا می سازد تا بهترین عکس العمل را در صورت بروز هر گونه حادثه از خود نشان دهند.

امتیاز شما