امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های صداوسیمای استان سمنان در هفته دولت

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۲/۰۵/۳۰- ۰۸:۰۰

به مناسبت هفته دولت صداوسیمای استان سمنان دستاوردهای نظام و عملکرد دولت را در استان تشریح می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه‌های مختلف برنامه ساز این مرکز، خدمات و عملکرد دولت را در بخش های مختلف در هفته دولت به آگاهی مردم استان می رسانند.

صدای استان سمنان با برنامه "بی واسطه" در روزهای فرد این هفته با برقراری ارتباط زنده تلفنی با مسئولین استان به بیان عملکرد دولت در بخش های مختلف، بررسی ظرفیتهای شهرستانها و معرفی پروژه‌های قابل افتتاح می‌پردازد.

همچنین برنامه صبحگاهی "صبح بخیر قومس" به سفر استاندار محترم به شهرستان‌های استان در این هفته و معرفی پروژه‌های قابل افتتاح و بیان عملکرد دستگاه‌ها از طریق ارتباط تلفنی با مسئولین استان می‌پردازد.  

برنامه‌های "کوچه دلگشا" و "شبهای نقره ای" هم به پخش گزارش هایی از دستاورد های دولت و تبیین دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی دولت در استان می‌پردازند.

سیمای استانی مرکز سمنان هم با ویژه برنامه زنده صبح گاهی "شکوه خدمت" از ساعت  7:30 الی 8:30 در ایام هفته دولت با دعوت از مدیران کل دستگاه‌های مختلف استان به تبیین خدمات دولت در استان خواهد پرداخت.

 " گفتمان هفته" و "در شهر" هم با حضور مسئولان  به بیان عملکرد دولت در بخشهای اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ... دولت در استان  خواهد پرداخت.

 دعوت از مسئولین استانی در بخش های خبری 20 سیما و 16 صدا و همچنین تهیه خبر و گزارش خبری از افتتاح طرح ها و اقدامات دولت در استان نیز از فعالیت های حوزه خبر استان سمنان در هفته دولت می‌باشد.

امتیاز شما