امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدم های نهایی در طراحی و ساخت دستگاه میکسر ویدئو

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۲/۰۸/۲۰- ۱۳:۴۰

به همت اداره کل تحقیقات و جهاد خودکفایی معاونت توسعه و فناوری رسانه، پیشرفت پروژه طراحی و ساخت دستگاه میکسر ویدئو از نیمه عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور راهبری پروژه طراحی و ساخت دستگاه میکسر ویدئو، به همت این اداره کل تاکنون بیش از 30 جلسه بازدید از فرایند پروژه انجام شده است. همچنین جلسات کارشناسی متعددی نیز برای استخراج عملکردها و بازطراحی دستگاه برگزار شده که نتیجه آن آشنایی و آموزش مجری پروژه با اجزاء مختلف میکسر و چگونگی عملکرد آنها در انواع میکسرهای ویدئوی موجود در سازمان بوده است.

نمونه اولیه کنترل پنل میکسر تصویر با توجه به بررسی میکسرهای به روز و هم رده، نظرات و بازخوردهای دریافت شده از سوی کارشناسان این حوزه و همچنین نیازمندیها و محدودیتهای طراحی محصول، ساخته شده است که پس از ساخت، راه اندازی، انجام تست های اولیه و برگزاری جلسات، تغییراتی در جهت بهبود عملکردی و ظاهری پنل کاربری مدنظر اعمال شده است.

با توجه به اینکه Mixer Cardها وظیفه اصلی در اعمال Transitionها، Keyها و دیگر عملکردهای اصلی میکسر تصویر را بر عهده دارند و بیشترین ارتباطات با سوئیچ اصلی سیستم کارت (Cross Point 72×72) از این برد انشعاب شده است، ساخت الگوی داخلی نیز به این کارت سپرده شد تا بتوان الگو های تولید شده را روی سوئیچ در اختیار کاربر قرار داد و به عنوان یک منبع داخلی در هر بخشی از میکسر از آنها استفاده کرد.

بر اساس آخرین بازدیدهای صورت گرفته، ساخت میز میکسر ویدئو مراحل نهایی خود را طی می‌کند، تست های نهایی در حال اجرا است و با تکمیل و رفع برخی نواقص، این محصول آماده تست های نهایی در سازمان صداوسیما خواهد شد.

امتیاز شما