امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

وقایع غزه و افشای دروغ ارزش های غربی

مشاهده ۱۷۶
۱۴۰۲/۰۹/۰۶- ۱۳:۲۷
تعداد بازدید:176

در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «وقایع غزه و افشای دروغ ارزش های غربی» مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، انواع دموکراسی، حقوق بشر، آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها، حق اعتراض و انتقاد به حاکمیت ها، عدم مداخله حاکمیت ها در زندگی خصوصی مردم و فردگرایی، حق دادرسی عادلانه و قوه قضاییه مستقل و سالم، امنیت شغلی افراد فارغ از اعتقاد و باور و خط سیاسی و ... بخش های مهمی از ارزش های غربی را تشکیل می دهند که نظام های دولت های اروپای غربی و آمریکای شمالی خود را مفتخر به پیروی از این ارزش ها بصورت نهادینه و قانونمند می دانند.

جنگ غزه آخرین پرده از فروپاشی ارزش های غربی است. ممنوعیت راهپیمایی در حمایت از فلسطین در محکومیت بمباران مردم بی دفاع غزه در کشورهای اروپایی و برخورد خشونت بار با مردمی‌که به این منظور به خیابان‌ها آمده بودند میزان صداقت غربی‌ها در ارزش های مورد ادعای خود را بار دیگر به چالش کشید.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی مشترک محسن جعفری و علی خلیلی هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما