امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

استاندار قم: رسانه استانی مطالبه گر مشکلات مردمی است

مشاهده ۱۷۴
۱۴۰۲/۰۹/۱۱- ۱۵:۲۹

در دیدار مدیر کل و معاونین صدا وسیمای مرکز قم با استاندار قم بر هماهنگی در پیگیری مطالبات مردمی از نهادها و ارگان‌ها در رسانه استانی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم به همراه قائم مقام و معاونین این مرکز با سید محمد آقامیری استاندار قم دیدار و گفتگو کردند.

استاندار قم در این دیدار با اشاره به تلاش همه جانبه دولت برای حل مشکلات مالی طرح های بزرگ قم از رسانه استانی خواست در اطلاع رسانی به ثمر رسیدن این طرح‌ها به مردم تلاش مضاعفی نماید.

وی با اشاره به لزوم پیگیری مشکلات مردم در برنامه‌های صدا و سیما افزود: صدا و سیما باید به عنوان نماینده مردم مطالبه‌گر مطالبات مردمی از مسئولین باشد و مسئولین نهادها و ارگان‌های استان نیز باید بدون هیچ بهانه‌ای در سطح رسانه پاسخگوی این مطالبات باشند.

آقا میری با تاکید بر برنامه دیدارهای  چهره به چهره خود با مردم و پیگیری مستقیم مشکلات مردمی، گفت: کلیه مدیران کل نهادها وارگان‌های دولتی در استان قم نیز باید در ایام هفته دیدار عمومی‌با مردم داشته باشند و رأسا مشکلات مردمی در حوزه خود را پیگیری و رفع نمایند و صدا و سیمای استان نیز به طور مشروح این دیدارها را پوشش دهد.

ایشان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال و فشردگی کار صدا و سیما به مناسبت انتخابات پیش رو و ایام مناسبتی شعبان و رمضان و عید نوروز بر هماهنگی همه جانبه استانداری قم و نهادهای حاکمیتی در استان با صدا و سیما برای کارهای رسانه‌ای در این ایام تاکید کرد.

در این دیدار حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم و معاونین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز در حوزه پیام بر پیگیری مطالبات مختلف مردمی از مسئولین در برنامه‌های مختلف صدا، سیما و خبر شبکه نور تاکید کرد و از رضایت مردمی در این حوزه به استناد تماس‌های مکرر شهروندان استان با سامانه 162 خبر داد.

 

تصاویر

امتیاز شما