امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاج گذاری «شین فرمانروای جوان» در شبکه امید

مشاهده ۲۰۲
۱۴۰۲/۰۹/۲۸- ۱۰:۳۵

سریال انیمه «شین فرمانروای جوان» با گویندگی 35 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه اکشن، ماجراجویی و درام محصول ژاپن در سال 2012 قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، شهریار ربانی، سیما رستگاران، علی اصغر نیک رضایی، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، فرها شریفی، داود شعبانی نصر، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، حسن کاخی، رامین کاملی، امیربهرام کاویانپور، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، عباس نباتی، حسین نورعلی و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این انیمیشن خواهیم دید: در دوره کشورهای متخاصم (قبایل شمالی) چین باستان (475-221 قبل از میلاد)، شین و هیو نوجوانانی حدود 14 ساله در پادشاهی کین هستند. آنها آرزو دارند خودشان را در میدان جنگ ثابت کنند. اما یک روز، هیو توسط وزیری به قصر برده می‌شود. هیو که در سمت بازنده یک جنگ قدرت قرار می‌گیرد، به سختی زنده به دهکده باز می‌گردد. سپس شین با پسری (به نام ای سی) آشنا می‌شود که شباهت زیادی به هیو دارد. در حال حاضر او پادشاه کین است. بعداً او به امپراتور شی هوانگدی تبدیل خواهد شد.

این انیمیشن اثری بسیار خوش ساخت است که به خاطر ابعاد اکشن و حماسی آن می تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد. همچنین تأکید خاصی بر مفاهیم آموزنده و ارزشمندی مانند میهن دوستی و لزوم ایجاد وحدت و همبستگی برای پیشرفت کشور و ... در آن دیده می‌شود.

شبکه‌ی امید سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما