امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛

صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات

مشاهده ۱۱۰
۱۴۰۲/۰۹/۲۸- ۱۲:۵۶
تعداد بازدید:110

برنامه امروز «مسائل و حلول» از شبکه الکوثر موضوع «صبر، بردباری و شکیبایی کلید حل مشکلات» مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه تبیین می‌شود که: «قرآن کریم» برای رسیدن به بالاترین درجات و برای رسیدن به قرب الی الله و محبوبیت بیشتر به پروردگار راه‌ها و نشانه‌هایی را نشان داده و این هدف مهم را بیان فرموده یکی از ویژگی‌هایی که ما را به این مقصد می رساند از نظر قرآن کریم صبر و شکیبایی است. صبر و شکیبایی هیچ‌گاه به معنی تسلیم شدن، قبول شکست، تن دادن به ذلت و خاری نیست؛ بلکه صبر، ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات و سختی‌ها و پایداری در برابر مسائل و افراد مختلفی است که مانع رشد و پیشرفت انسان هستند.

تشریح مطالب بالا به انضمام طرح موضوعاتی همچون: رویارویی و مقابله با مشکلات، نشانه‌های صابران، اعتقاد به تقدیر الهی در زندگی انسان، رضایت در زندگی، ضرورت مهارت برای مقابله با مشکلات و ... موضوعاتی است که توسط کارشناس برنامه «سید سامی الخضرا» در برنامه «مسائل و حلول» برای مخاطبان و بینندگان عرب زبان شبکه الکوثر مطرح می‌شود.

برنامه «مسائل و حلول» سه شنبه 28 آذر ساعت 17:00 به وقت تهران، با تهیه کنندگی ایمان صالح، اجرای ربی عساف و محصول گروه اجتماعی بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما