امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس چهارمین اردوی جهادی درمانی مجتمع مس در شهربابک

۱۴۰۲/۱۰/۲۴- ۱۰:۳۵

چهارمین اردوی جهادی درمانی شرکت صنایع مس در یک سال اخیر به مناسبت گرامی داشت یاد شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و روز شهربابک در شهر خورسند برپا و از شبکه استانی منعکس شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور ارائه خدمات اجتماعی، مجتمع مس شهربابک و در ادامه روند موثر و رضایت بخش برپایی اردو‌های جهادی درمانی برای ولی نعمتان انقلاب، خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک اقدام به اجرای این طرح جهادی در شهر خورسند کرده است.

محمودی، مدیر مجتمع مس شهربابک هدف اصلی از برپایی اردوی جهادی درمانی را خدمت به مردم کمتر برخوردار عنوان کرد. وی از تجهیز تیم جهادی، درمانی با بروزترین تجهیزات و گردآوری مجموعه‌ای از داوطلبین در حوزه‌های مختلف و برای خدمت رسانی به مردم شهرستان خبر داد و افزود: رویکرد مجتمع مس شهربابک در سال‌های اخیر ارتقای سطح خدمات و ایجاد مجموعه‌ای متمرکز در ارائه خدمات اجتماعی در مناطق محروم بوده است که گروه‌های جهادی پزشکی به عنوان یکی از فعالیت‌های این مجموعه جزو پیشتازان ارائه خدمات پزشکی به صورت جهادی در آن جایگاه خوبی پیدا کرده است.

سرهنگ بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک نیز در حاشیه بازدید از این رویداد جهادی بر لزوم تداوم چنین حرکت‌هایی تاکید کرد و وجود چنین جمعی را از برکات انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا دانست.

اسدی رئیس خدمات اجتماعی مجتمع مس در تشریح اردوی جهادی درمانی گفت: شهر خورسند چهارمین میزبان اردو‌های جهادی، درمانی مجتمع مس شهربابک است که برای ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مدرسه شهید غلامعباس منگلیان این شهر دایر شده است. وی افزود: در این اردوی جهادی به طور میانگین به ۵ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه داده شده است که ۶۰۰ نفر از این تعداد خدمات دندانپزشکی دریافت کردند. همچنین افرادی که نیاز به عمل جراحی چشم و عینک داشته‌اند با پشتیبانی مس نیازشان مرتفع می‌شود.

 

امتیاز شما