امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه امید به «مزرعه کوکو» سر می‌زند

مشاهده ۱۷۱
۱۴۰۲/۱۰/۲۵- ۱۳:۰۹

فیلم سینمایی «مزرعه کوکو» با گویندگی 29 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه خانوادگی محصول کانادا در سال 2023 قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان است. شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، سیما رستگاران، علی اصغر نیک رضایی، نفیسه زاجکانیها، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، حسن کاخی، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، کسری کیانی، مریم معینیان، امیر منوچهری، حسین نورعلی و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

داستان این اثر از این قرار است که پسر نوجوانی به نام مکس که دوازده سال دارد بعد از اینکه پدرش با مشکلات مالی مواجه می‌شود مجبور می‌شود سمساری خود را که در گاراژ خانه‌شان اداره می‌کند تعطیل کند و به یک شهر کوچک روستایی نقل مکان کند و آنجا یک مرغداری راه‌اندازی می‌کند و به رغم مشکلاتی که برایش پیش می‌آید در نهایت در کارش موفق می‌شود و کارش رونق می‌یابد.

فیلم درباره کارافرینی است و تربیت صحیح اقتصادی و بیکار ننشستن و داشتن روحیه تلاش را در نوجوانان تقویت می‌کند و حتی جنبه ی آموزشی برای رونق بخشی به کسب و کارهای کوچک را دارد و با حل مسئله توسط نوجوانان باعث تقویت روحیه امید و باورمندی در آنها می‌شود. فیلم برنده 2 و نامزد 1 جایزه از جشنواره‌های کودک و نوجوان شده است.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما