امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه‌برنامه‌های روز ولادت امیرالمؤمنین (ع) رادیو گفت‌وگو اعلام شد

مشاهده ۱۵۵
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۱۲:۵۷

رادیو گفت‌وگو هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمؤمنین (ع) ویژه‌ برنامه‌های «سلسله موی دوست»، «یک روز خوب»، «یک کعبه تماشا»، «پدرانه»، «همتای آینه» و «یک کعبه تماشا» را به روی آنتن می‌برد.

رادیو گفت‌وگو در برنامه «یک کعبه تماشا» به سیره حکومتی حضرت امیرالمؤمنین و نقش جایگاه پدر در چرخه حیات می‌پردازد. این برنامه همچنین به تبیین فلسفه نام پدر در روز میلاد امیرمؤمنان علی (ع) خواهد پرداخت.

برنامه‌های «سلسله موی دوست» مستندی بر واکاوی اندیشه‌های عقیدتی بر مبنای حدیث سلسله الذهب، میلاد امیرالمؤمنین علی (ع)، فضائل امیرالمؤمنین، مناقب حضرت علی (ع) از نظر جرج جرداق و اشتیاق حضرت علی (ع) به دیدار امام‌زمان (ع) است.

همچنین برنامه «یک روز خوب» به زندگی پر برکت حضرت علی (ع) و سجایای اخلاقی ایشان و همچنین به سیره عملی و الگو قرار دادن مقام حضرت امیرالمؤمنین (ع) در فرهنگ شیعه و نقش اجتماعی ایشان خواهد پرداخت.

برنامه‌های «پدرانه» و «همتای آینه» نیز به مناسبت این روز به تحلیل و بررسی شناخت سبک زندگی در مکتب حضرت علی (ع) و ویژگی‌های شخصیتی ایشان و ارتباطشان با مقوله ولایت می‌پردازد.

گفتنی است رادیو گفت‌وگو روی موج fm ردیف ۱۰۳,۵ مگاهرتز قابل دریافت است. 

علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر امواج رادیو برنامه‌های این شبکه را از طریق برنامه کاربردی ایران صدا و یا با مراجعه به سایت رادیو گفت‌وگو به نشانی http://radiogoftogoo.ir شنونده باشند.

امتیاز شما