امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌ کهگیلویه و بویراحمد در برنامه «صبح دنا» شبکه چهار

مشاهده ۵۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۰- ۰۹:۳۴

برنامه «صبح دنا» از شبکه استانی دنا که دوشنبه‌ها از شبکه 4 سیما به صورت زنده پخش می‌شود، این هفته میزبان دکتر هدایتخواه مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از دانش آموزان هم استانی بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بخش مهمان این برنامه با دعوت از مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و یکی از دانش آموزان یاسوجی با موضوع لیگ دانش آموزی جهاد تبیین (جت) به روی آنتن شبکه چهار و شبکه استانی دنا رفت.

ستار هدایتخواه با اشاره به توانمندسازی دانش آموزان از طریق لیگ چت در مدارس گفت: دانش آموزان  قدرت تجزیه و تحلیل، قدرت تشخیص حق از باطل، قدرت حضور در رسانه و تولیدات رسانه ای در فضای مجازی را در لیگ جت کسب می‌کنند و در ادامه این توانمندی‌ها امکان تبیین را فراهم می‌کند.

وی لیگ جت را زمینه ساز زیرساخت مهم انسانی در آموزش و پرورش دانست و افزود: امیدواریم که آموزش و پرورش با برنامه‌های متنوع پرورشی این زیرساخت انسانی را تقویت و حفظ کند.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طرح «تا اوج» در لیگ جت را فکری اصیل و ناب دانست که دانش آموزان را تا اوج بالا می‌برد و از ظرفیت های آنها برای حل مسائل مدارس، آموزش و پرورش و حتی در راستای پیشرفت کشور استفاده می‌شود.

داوودی دانش آموز هم استانی، در این برنامه از مزیت های لیگ جت و طرح تا اوج  و نحوه اجرای آن در مدارس استان گفت و افزود: مهمترین مزیت لیگ جت پرورش دانش آموزانی قوی و توانمند در کشور است.

تصاویر

امتیاز شما