امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مزد منطقه ای، دیدگاه‌ها و روندهای طی شده

مشاهده ۱۱۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۴- ۰۷:۳۳

برنامه پرونده، ۱۴ بهمن ماه با حضور کارشناسان به موضوع مزد منطقه ای، دیدگاه‌ها و روندهای طی شده می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه پرونده مسائل اقتصادی کشور با دعوت از کارشناسان، دست اندرکاران و فعالان آن حوزه بررسی و با ارائه راه حل مطرح خواهد شد.

این روزها اظهارنظرها از سوی مقامات کارگری و کارفرمایی در خصوص پیشنهاد تعیین مزد منطقه ای باز هم ادامه داشت تا جایی که در سومین نشست کمیته دستمزد شورای عالی کار نسبت به اجرای طرح ایرادات قانونی و ابهاماتی وارد آمد و مقرر شد یک جلسه دیگر هم با محوریت مزد منطقه‌ای برگزار شود تا نتیجه‌گیری نهایی صورت گیرد.
در همین حال کارشناسان حوزه کار بر لزوم پرهیز از شتاب زدگی درباره مزد منطقه ای تاکید کرده و معتقدند: طرح مزد منطقه‌ای یک مقوله گسترده و پیچیده است که باید مقدمات آن فراهم شود زیرا بدون آمادگی و فراهم کردن ابزار لازم،‌ امکان چندگانگی دستمزد در کشور کار سختی است لذا باید از شتاب‌زدگی پرهیز کرد تا دستگاه‌ها و ارکان دولت با چالش مواجه نشوند.

پرونده شنبه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما