امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به دستاوردهای علمی، فناوری و تحقیقانی در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی

مشاهده ۱۱۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۰۸:۴۰

برنامه به توان ایران، ۱۸ بهمن ماه نگاهی به دستاوردهای علمی، فناوری و تحقیقانی در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیشرفت‌های کشورمان در حوزه آموزش، علم و فناوری پس از انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و ضدانقلاب‌ترین افراد هم بر پیشرفت ایران در حوزه علم و فناوری صحه می‌گذارند که البته ناگزیر به این کار هستند چرا که آمار تولید علم ایران در معتبرترین پایگاه‌های علمی دنیا نشان از رتبه بالای کشورمان در میان کشورهای جهان دارد.

در میان نهادهای علمی‌که در مسیر پیشرفت کشور تاثیر بسزایی داشته‌اند نمی‌توان نام جهاد دانشگاهی را نادیده گرفت، محققان جهاد دانشگاهی همواره برای تولید علم و فناوری کوشیده‌اند و این مسأله بر کسی پوشیده نیست.

در این برنامه در خصوص محرومیت زدایی و عدالت گستری عدر استفاده از منابع مالی و طبیعی مانند گازرسانی .اشتغال زایی و اشتغال آفرینی، عدالت آموزشی. مسکن سازی و توسعه زیر ساخت‌ها و ... مطالبی عنوان می‌شود.

به توان ایران شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۰۰ بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما